انتصاب هیات انتخاب آثار بخش خیابانی جشنواره تئاتر مقاومت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۵

انتصاب هیات انتخاب آثار بخش خیابانی جشنواره تئاتر مقاومت

حمید نیلی اعضای هیات انتخاب آثار بخش خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر مقاومت را معرفی و منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل روابط عمومی هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، حمید نیلی دبیر جشنواره تئاتر مقاومت طی احکامی جداگانه حمیدرضا افشار، سیروس همتی و امیر کربلایی‌زاده را به‌عنوان اعضای هیات انتخاب آثار بخش خیابانی و محیطی این جشنواره منصوب کرد.

حمیدرضا افشار دارای مدرک دکترای تئاتر و مطالعات اجرا از دانشگاه لندن، استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشکده سینما هنر تهران، کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر، رادیو و تلویزیون است. دریافت جوایز مختلف، داوری در چندین جشنواره داخلی و خارجی، نگارش تعداد زیادی مقاله علمی، تالیف چندین کتاب و همچنین بازی در چند اثر سینمایی و تلویزیونی از جمله سوابق علمی و هنری وی به‌شمار می‌رود.

سیروس همتی بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است که در چندین جشنواره داخلی نظیر دفاع مقدس، فجر و سوره به‌عنوان بازیگر برتر برگزیده شده‌ است. داوری، بازبینی و بازخوانی در چندین جشنواره داخلی و خارجی نیز در کارنامه هنری وی به چشم می‌خورد.

امیر کربلایی‌زاده فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۷۶ آغاز کرد. داوری در چندین جشنواره نمایش‌ خیابانی و صحنه‌ای و حضور در بیش از پنجاه نمایش و نیز ایفای نقش در چند مجموعه‌ تلویزیونی و فیلم سینمایی در کارنامه هنری وی دیده می‌شود. همچنین وی به‌عنوان یک بازیگر استندآپ کمدی در چندین کشور به اجرای برنامه پرداخته‌است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است