واکنش چهره‌های موسیقی و ورزش/ به شکوفه ها به باران برسان پیام ما را | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴
پیام‌هایی برای درگذشت محمدرضا شجریان؛

واکنش چهره‌های موسیقی و ورزش/ به شکوفه ها به باران برسان پیام ما را

در پی درگذشت استاد محمدرضا شجریان جمعی از هنرمندان و چهره‌های کشورمان پیام‌های تسلیتی منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا، جمعی از چهره‌ها پیام‌های درگذشتی را در پی کوچ استاد محمدرضا شجریان در صفحه‌های خود منتشر کردند.

کیهان کلهر استاد موسیقی و نوازنده کمانچه با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: «جان از تن آواز رفت.»

علی دایی فوتبالیست و مربی فوتبال ضمن انتشار پیام تسلیتی نوشت: «استاد شجریان تا ابد صدایش ماندگار است. او متعهدانه و شکیب و با تامل فرهنگ ناب ایرانی را در قامت موسیقی به خارج از مرزهای ایران کشید.»

علیرضا قربانی ضمن اشاره به این که استاد شجریان عزیز همیشه در قلب‌مان باقی خواهی ماند در پیامی نوشت: «تو که نازنده بالا دلربایی/ تو که بی سرمه چشمون سرمه سایی/ تو که مشکین دو گیسو در قفایی/ به مو گویی که سرگردون چرایی

استاد شجریان عزیز همیشه در قلبمان باقی خواهی ماند.»

محمد اصفهانی خواننده و یکی از شاگردان کلاس آواز محمدرضا شجریان نیز چنین نوشت: «من از تو صبر ندارم که بی تو بنشینم، کسی دگر نتوانم که بر تو بگزینم. استاد، صدای بی‌نظیر شما با اشعار بی‌نظیری عجین شده که همواره در ما زندگی می‌کند. این مفارقت را تسلیت نمی‌گویم چون «شجریان» مدت‌هاست که در مقام حضور متمکن است.»

وحید تاج دیگر شاگرد آواز محمدرضا شجریان، استادش را با شعری از محمدرضا شفیعی کدکنی بدرقه کرد. او نوشت: «استاد عزیزم محمدرضا شجریان نازنین… به شکوفه‌ها به باران برسان سلام ما را… . بدرود استاد.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است