رادیو وحدت از ۲۷ مهرماه آغاز به کار می‌کند/ جزییات سه ویژه‌برنامه | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۰۳
مدیر رادیو وحدت به صبا گفت:

رادیو وحدت از ۲۷ مهرماه آغاز به کار می‌کند/ جزییات سه ویژه‌برنامه

مهدی مسعودی مدیر رادیو وحدت از آغاز به کار این شبکه رادیویی در 27 مهر خبر داد و درباره برنامه‌های این شبکه رادیویی توضیحاتی را ارایه کرد.

مهدی مسعودی مدیر رادیو وحدت در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا از آغاز به کار این رادیوی مناسبتی پس از رادیو اربعین خبر داد و گفت: رادیو وحدت همزمان با اول ربیع الاول یعنی ۲۷ مهر ماه کار خود را آغاز می‌کند و تا ۱۳ آبان ماه که مصادف با ۱۷ ربیع الاول و پایان هفته وحدت است، به کار خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به افتتاح این شبکه رادیویی برای اولین بار اظهار کرد: این شبکه رادیویی با نگاه به ضرورت انسجام بین مسلمانان جهان و ایران باتوجه به توهین هایی که به ساحت مقدس رسول الله شده است، برنامه هایی را تدارک دیده چراکه این انسجام نقطه مقابل با نفاقی است که استکبار جهانی می‌خواهد در غرب میان امت اسلامی ایجاد کنند. بر همین اساس ما ۲ محور اصلی در برنامه‌سازی را در نظر گرفته‌ایم.

مدیر رادیو وحدت ادامه داد: اولین محور، محور داخلی است که مربوط به بحث برادران اهل تسنن و تشیع داخل ایران می‌شود که بخشی از برنامه‌های رادیو وحدت به این موضوع اختصاص دارد و محور دیگر برنامه‌سازی ما در رادیو محور خارجی است که بحث امت رسول الله است که ما در این زمینه برنامه‌هایی را در ارتباط با علما و اساتید خارج از ایران خواهیم داشت.

مسعودی درباره برنامه ویژه این شبکه رادیویی توضیح داد: «کاروان وحدت» یک برنامه ویژه این شبکه رادیویی است که به صورت محیطی و استیجی برگزار می‌شود. این برنامه از آغاز هفته وحدت تا انتهای آن به صورت زنده به ۶ تا ۷ استان سنی نشین ایران از جمله کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، گلستان، هرمزگان و….می‌رود و برنامه را از آن استان‌ها اجرا می‌کند.

مدیر رادیو وحدت افزود: در این برنامه با افراد مختلف، مسئولان و….گفتگو و همزمان از رادیو وحدت نیز شنیدنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این رادیو در زمان خود ۲۴ ساعته برنامه دارد، اظهار کرد: بخشی از برنامه‌های این شبکه رادیویی برنامه‌های تامینی و تولیدی است که اگر بخواهم از چند برنامه ویژه رادیو وحدت به جز برنامه «کاروان وحدت» نام ببرم، می‌توانم به برنامه صبحگاهی این شبکه اشاره کنم که با نگاه به حوزه وحدت روی آنتن می رود. همچنین «عطر وحدت» نام برنامه عصرگاهی این رادیو است که با نگاه به وحدت داخل ایران پخش می‌شود.

مدیر رادیو وحدت افزود: همچنین شب‌ها نیز یک برنامه گفتگومحور با نام «امت رسول الله» داریم که با علما و بزرگان اهل سنت خارج از ایران درباره وحدت امت رسول الله صحبت می‌شود.

مسعودی با اشاره به رادیو وحدت روی فرکانس ۹۵٫۵ برای مخاطبان شنیدنی می‌شود، گفت: رادیو وحدت یک رادیوی مناسبتی است و از آنجاکه به موضوع‌ بسیار تخصصی می‌پردازد، این شبکه رادیویی ادامه دار نخواهد بود اما نکته مهم این است که ما در سال‌های گذشته رادیوهای مناسبتی داشته‌ایم اما رادیویی با نام رادیو وحدت نداشتیم و این اولین سال است که رادیو وحدت با توجه به اقتضاعات موجود در جوامع بین المللی راه‌اندازی شده است.

وی در پایان درباره برنامه‌سازان این شبکه رادیویی بیان کرد: در حوزه برنامه‌سازی به ویژه رادیوهای مناسبتی تلاش می‌شود از برنامه‌سازان توانمندتر استفاده بشود. ما هم تلاش کرده‌ایم از همه دوستان معاونت صدا که ظرفیت‌های خاص و امکان تولید برنامه‌های ویژه برای این شبکه رادیویی را دارند، بهره ببریم.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    122/039/668/000
  • بی‌بدن
    31/159/220/500
  • سال گربه
    27/468/929/500
  • مست عشق
    16/428/078/500
  • آپاراتچی
    4/731/691/500
  • آسمان غرب
    4/086/239/500
  • ایلیاجست‌وجوی قهرمان
    4/017/155/500
  • پرویزخان
    3/349/494/500
  • نوروز
    3/326/111/000