محمد فیلی در «تشرف» از دلبستگی خود به اهل بیت می‌گوید

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در برنامه «تشرف» که امروز 16 مهرماه پخش می‌شود، محمد فیلی بازیگر نقش شمر در سریال «مختارنامه» در گفتگو با محمدرضا حسینیان از دلبستگی به اهل بیت (ع) و پذیرفتن نقش «شمر» در سریال «مختارنامه» می‌گوید.

وی که تولد 22 فروردین 1329 در شیراز است و از سال 79 با فیلم «روزهای مهتابی» عباس قنبری به تلویزیون آمد، امشب بار دیگر مقابل دوربین شبکه یک قرار می گیرد و از توسل به امام رضا (ع) در سختی‌های زندگی و کاری‌اش صحبت می‌کند.

علاقه‌مندان به شنیدن صحبت‌های بازیگر سریال‌هایی از جمله «تفنگ سرپر»، «روزی روزگاری» و…، امشب بیننده برنامه «تشرف» از شبکه یک باشند.

برنامه «تشرف» کاری از گروه معارف شبکه یک سیماست که به تهیه‌کنندگی مجید صفری هر روز حدود ساعت 10:18 دقیقه از این شبکه پخش می‌شود.

در فصل سوم تشرف که بصورت زنده از پشت بام حریم رضوی امام الرئوف حضرت علی بن موسی الرضا پخش می‌شود، هنرمندان، چهره‌های ارزشی و کارشناسان صداوسیما حضور دارند و از نقش امام رضا (ع) در مراحل مختلف زندگی‌شان می‌گویند و بییندگان هم می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز دلنوشته‌هایشان با امام رضا (ع) را به شماره 3000014 پیامک کنند.

انتهای پیام/