«دوربین فرانسوی» به پایان راه تولید رسید/ تجربه خانواده فرانسوی در ایران | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۴

«دوربین فرانسوی» به پایان راه تولید رسید/ تجربه خانواده فرانسوی در ایران

تولید مستند کوتاه «دوربین فرانسوی» به کارگردانی اردوان زینی‌سوق و تهیه‌کنندگی مشترک کیوان کثیریان و اردوان زینی سوق به پایان رسید.

به گزارش صبا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، مستند کوتاه «دوربین فرانسوی» که چهارمین مستند زینی‌سوق است سال گذشته در استان‌های فارس و تهران تصویربرداری شده است و موضوعی اجتماعی دارد.

مستند ۳۰ دقیقه‌ای «دوربین فرانسوی» درباره یک خانواده فرانسوی است که با دوچرخه به کشورهای مختلف سفر  می‌کنند و در مسیر سفر به ایران، اتفاقاتی برای آن‌ها می‌افتد. فیلم به دنبال آن اتفاقات، به بررسی موضوع از منظر مردم‌شناسی و جامعه‌شناسی می‌پردازد.

چهره‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی مطرح کشور همچون محمدرضا اصلانی، صادق زیباکلام، نعمت‌الله فاضلی و… در این مستند حضور دارند.

پیش‌بینی می‌شود رونمایی و اولین اکران مستند کوتاه «دوربین فرانسوی» در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت اتفاق بیفتد.

عوامل مستند «دوربین فرانسوی» عبارتند از طراح و کارگردان: اردوان زینی سوق، تهیه‌کنندگان: کیوان کثیریان و اردوان زینی سوق، مجری طرح: گلاره عباسی، تدوین: احسان شادمانی، فیلم‌بردار: وکیل زعفرانی، صدابردار علیرضا نوین‌نژاد و محمدحسن شریعتی، صداگذار: احسان افشاریان، اصلاح رنگ: حسام رحمانی، عکاس: احسان آقایی، طراح پوستر: افشین ضیائیان، مشاور رسانه‌ای: زهرا نجفی، محصول موسسه فرهنگی هنری هفت رخ معاصر.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است