صدرنشینی Red Dead Redemption 2 در پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۹

صدرنشینی Red Dead Redemption 2 در پرفروش‌ترین بازی‌های بریتانیا

به‌تازگی لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته بازار بریتانیا منتشر شد و Red Dead Redemption 2 در صدر جدول قرار گرفت.

به گزارش «صبا»، چارت این هفته از حال‌وروز خوب بازی شایسته راک‌استار Red Dead Redemption 2 در آستانه کریسمس خبر می‌دهد. این بازی با افزایش فروش ۱۹ درصدی در این هفته برای چهارمین بار در صدر لیست پرفروش‌ترین بازی‌ها قرارگرفته و بیش از هر بازی دیگری فروش (نسخه فیزیکی) داشته است. ناکامی Red Dead Redemption 2 در کسب افتخار بهترین بازی سال از مراسم The Game Awards 2018 هیچ تأثیر منفی بر فروش بازی نداشته و حتی شاهد افزایش فروش و صدرنشینی مجدد این بازی در هفته منتهی به پانزدهم دسامبر ۲۰۱۸ بوده‌ایم.

دو بازی محبوب  و پرفروش این هفته‌ها FIFA 19 و Call of Duty: Black Ops 4 نیز طبق انتظار بار دیگر در بین سه بازی اول جای گرفته و رده‌های دوم و سوم لیست ۱۰ بازی پرفروش هفته را به خود اختصاص داده‌اند. از نکات قابل‌توجه این هفته در مقایسه با چارت قبلی خروج Just Cause 4 از لیست ۱۰ تایی و بازگشت مجدد انحصاری‌های کنسولی یعنی Forza Horizon 4 برنده جایزه بهترین بازی مسابقه‌ای سال ۲۰۱۸ و Spider-Man یکی از نامزدهای بهترین بازی سال به لیست است. حضور مجدد Crash Bandicoot N. Sane Trilogy در بین ۱۰ بازی پرفروش و البته جایگاه ششمی Spyro Reignited Trilogy، نشان می‌دهد که خریداران این روزها پول خوبی هزینه نوستالژی می‌کنند.

و البته نسل جدید گیمرها که به بازی‌های قدیمی بازسازی‌شده علاقه نشان می‌دهند. آخرین موضوع در رابطه با لیست این هفته به بازی Super Smash Bros. Ultimate مربوط می‌شود که در چارت قبلی صدرنشین بود و این هفته تا رده چهارم به پایین آمده و جایگاه قبلی Battlefield V را تصاحب کرده است. در ادامه می‌توانید لیست ۱۰ بازی پرفروش هفته را مشاهده نمایید.

Red Dead Redemption 2 – ۱
FIFA 19 – ۲
Call of Duty: Black Ops 4 – ۳
Super Smash Bros. Ultimate – ۴
Mario Kart 8 Deluxe – ۵
Spyro Reignited Trilogy – ۶
Battlefield V – ۷
Forza Horizon 4 – ۸
Spider-Man – ۹
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy – ۱۰

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است