پخش سریال «نفوذ» در دی‌ماه | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۱

پخش سریال «نفوذ» در دی‌ماه

سریال «نفوذ» به کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری به‌ دلیل حجم بالای جلوه‌های ویژه بصری دی‌ماه آماده پخش می‌شود.

سریال نفوذبه گزارش صبا به نقل از سیما فیلم، محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده سریال «نفوذ» از پخش این سریال در دی‌ماه خبر داد و با بیان اینکه این سریال ۲۵۰۰ دقیقه نیاز به تروکاژ (جلوه‌های ویژه بصری) دارد، گفت: به دلیل حجم بالای کار جلوه‌های ویژه و با توجه به تلاش همه عزیزان در این بخش، سریال «نفوذ» دی‌ماه آماده پخش می‌شود.

وی افزود: این مجموعه اولین سریال تلویزیونی است که با این حجم بالای تروکاژ آماده می‌شود و به محض آماده شدن سریال در جدول پخش قرار خواهد گرفت.

مجموعه تلویزیونی «نفوذ» به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری و کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری در فصل اول، تاریخ انقلاب را از بهمن‌ماه ۱۳۵۷ تا آبان‌ماه ۱۳۵۸ در ۴۲ قسمت نشان می‌دهد.

در این سریال که محصول مرکز سیما فیلم است، از حضور بازیگران ایرانی و خارجی استفاده شده است. بازیگران خارجی این سریال از بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی انتخاب شدند که به زبان انگلیسی و با لهجه آمریکایی صحبت می‌کنند و این بخش‌ها با زیرنویس فارسی پخش خواهد شد.

یلدا افشاری‌نیا، امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزا آقایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، سید محسن هاشمی، جلیل فرجاد، ماشاالله شاه‌مرادی، کاوه سماک‌باشی، امیرمحمد زند، نجوا صاحب‌الزمانی، فاطمه بیگی، محمدجواد جعفرپور و جلال فاطمی، بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساپرکین و سامی بابو از بازیگران خارجی این سریال هستند.

سریال نفوذ

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است