«همیشه با ورزش» فقط سراغ فوتبال نمی‌رود/ ۱۰ سال همراهی با یک برنامه | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۸
تهیه‌کننده برنامه در گفتگو با صبا:

«همیشه با ورزش» فقط سراغ فوتبال نمی‌رود/ ۱۰ سال همراهی با یک برنامه

تهیه‌کننده «همیشه با ورزش» می‌گوید هدف اصلی برنامه نقد و بررسی مباحث مدیریت کلان ورزش کشور است.

احمدرضا طاهری تهیه‌کننده برنامه «همیشه با ورزش» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره این برنامه رادیویی از شبکه رادیویی ورزش روی آنتن می‌رود، گفت: هدف اصلی برنامه، نقد و بررسی مباحث مدیریت کلان ورزش کشور در تمامی رشته‌های ورزشی با حضور کارشناسان زبده است و فکر می‌کنم تنها برنامه‌ای که در سازمان صداوسیما به مدیریت کلان در حوزه ورزش می‌پردازد همین برنامه «همیشه با ورزش» است.

وی در معرفی بخش‌های مختلف برنامه اظهار کرد: گزارش خبری یکی از آیتم‌های برنامه است که آخرین اخبار ایران و جهان را به سمع شنوندگان می‌رساند. بخش دیگر برنامه، گزارش موضوعی است که گزارشگر با مدیران و دست اندرکاران عالی ورزش کشور صحبت می‌کند. همچنین در بخش گزارش روز به موضوع‌ها و اتفاق‌های روز پرداخته می‌شود.

تهیه‌کننده «همیشه با ورزش» ادامه داد: گفتگو با کارشناسان مختلف حوزه ورزش درباره موضوع اصلی برنامه یکی دیگر از بخش‌های برنامه است. همچنین آخرین نتایج مسابقه‌های ورزشی جهان را مرور کرده و مهمترین رویدادهای ورزشی روز آینده را نیز اعلام می‌کنیم.

طاهری با اشاره به اینکه حدود ۱۰ سال است تهیه این برنامه رادیویی را برعهده دارد، بیان کرد: خوشبختانه در این مدت چه به صورت تلفنی و چه به صورت پیامکی ارتباط خوبی با مخاطبان داشته‌ایم، همچنین در فضای مجازی هم نحوه تعامل‌مان با مخاطبان بسیار خوب است.

وی تصریح کرد: بیشتر مخاطبان دنبال این هستند که موضوع‌های جنجالی و فوتبالی را در برنامه داشته باشیم اما با توجه به سیاست‌های برنامه سعی می‌کنیم به مسایل کلان بپردازیم و خوشبختانه شنوندگان با ما همراهی می‌کنند. بیشتر مخاطبان این برنامه در اصل مدیران ورزشی و شنوندگان خاص هستند البته تعدادی هم شنونده عام داریم که موضوع‌های مدیریتی را دنبال می‌کنند.

تهیه‌کننده «همیشه با ورزش» در پایان در پاسخ به این پرسش که در طول برنامه از چه موسیقی استفاده می‌شود، بیان کرد: با توجه به موضوع و محور برنامه سعی می‌کنیم از موسیقی‌های ارکسترال حماسی و یا موسیقی‌های پرحجم استفاده کنیم.

برنامه «همیشه با ورزش» روزهای شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۹۰ دقیقه روی آنتن رادیو ورزش می‌رود.

انتهای پیام/

یک نظر