پخش «ایل‌دا» تا اوایل آبان ادامه دارد/ تلویزیون را خانه خود می‌دانم | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۶
راما قویدل مطرح کرد:

پخش «ایل‌دا» تا اوایل آبان ادامه دارد/ تلویزیون را خانه خود می‌دانم

راما قویدل کارگردان سریال «ایل‌دا» در گفتگو با برنامه «صحنه» رادیو تهران از پخش این مجموعه تلویزیونی تا اوایل آبان ماه خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، راما قویدل کارگردان سریال «ایل‌دا» در گفتگو با برنامه «صحنه» رادیو تهران درباره این سریال گفت: «ایل‌دا» در حال پخش از شبکه یک سیما است و از این هفته جمعه ها نیز به پخش اضافه شده است و تا اوایل آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه ساخت این سریال بیش از یکسال زمان برده است، اظهار کرد: ما بیش از یک سال سخت را برای ساخت این سریال گذرانده ایم و امیدوارم این کار مورد قبول مردم واقع شود. ساخت «ایل‌دا» به دلیل کار در کوهستان و ارتفاعات و شیوع کرونا بسیار شرایط ویژه ای داشت اما این سختی های کار، علاقه ما را دو چندان کرد. در حال حاضر همکاران ما بیشتر آثارشان را در فضاهای بسته تولید می کنند اما در سریال «ایل‌دا» سعی شده است تا چشم نوازی طبیعت ایران در این سریال به وضوح دیده شود و ما برای ضبط این صحنه ها بسیار تلاش کردیم.

کارگردان «ایل‌دا» درباره تولید آثار شبکه خانگی توضیح داد: بین سریال های خانگی و تلویزیونی تفاوت زیادی وجود ندارد. شبکه خنمایش انگی از لحاظ اقتصادی فضای بازتر و اقتصادی تری دارد اما من همچنان از تلویزیون حمایت می‌کنم و تلویزیون را با تمام سختی هایش خانه خود می دانم.

قویدل درباره شخصیت «ایرج» با بازی پوریا پورسرخ در مجموعه «ایل‌دا» بیان کرد: من تمام مسئولیت انتخاب بازیگر را بر عهده می‌گیرم و از آن پشیمان نیستم. پوریا پورسرخ در این نقش بسیار متفاوت ظاهر شده و بنظرم اعطای نقش‌های متفاوت به بازیگران، کار بسیار جالبی است. من شخصیت ایرج را بسیار دوست دارم و می‌دانم پوریا نیز همین حس را دارد. تعداد زیادی از بازیگران این اثر، نقش های متفاوتی نسبت به کار‌های گذشته خود دارند و این یک تجربه جدید است.

وی نبود حضور همسرش مهسا کرامتی در این سریال گفت: هر کار قواعد خاص خود را دارد و در صورت مناسب نبودن و دلنشین نبودن نقش، دلیلی وجود ندارد که همسر من آن نقش را بازی کند. همچنین وی با فداکاری، اقدام به نگهداری از فرزندمان کرد تا من بتوانم ساخت این سریال را به اتمام برسانم. حقیقتا همسران کارگردانان در دوران ساخت اثر، روزگار سختی را سپری می‌کنند.

راما قویدل که چندی پیش روزهایی را در قرنطینه سپری کرد اظهار داشت: من در روزهایی که به دلیل بیماری ریوی و آسم در قرنطینه بودم آزمایش کرونا ندادم و حقیقتا نمی دانم آیا به این بیماری مبتلا شدم یا نه.

مخاطبان در سرتاسر دنیا از طریق وب سایت رادیو تهران ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

همچنین علاقه مندان می توانند برنامه های رادیو تهران را از اپلیکیشن ایران صدا دریافت کنند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است