مشغول تدوین قطعاتی برای پیانو هستم/ تاثیر نوسان دلار بر ضبط آثار | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۲
شاهین فرهت در گفتگو با صبا:

مشغول تدوین قطعاتی برای پیانو هستم/ تاثیر نوسان دلار بر ضبط آثار

شاهین فرهت در حال نوشتن قطعاتی برای ساز پیانو است تا آنها را برای انتشار در قالب آلبوم منتشر کند.

شاهین فرهت آهنگساز و رهبر ارکستر در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: هم اکنون مشغول یکسری کار برای ساز پیانو هستم. در این مجموعه ۶ قطعه برای پیانو وجود دارد که هر یک با دیگری تمی متفاوت دارد.

وی افزود: بعد از اتمام نت‌نویسی قطعه‌های مورد نظر، آنها را ضبط و در قالب یک سی دی به بازار عرضه خواهم کرد. البته هنوز با شرکت خاصی به توافق نرسیده‌ام چون ابتدا باید کار را پایان برسانم تا در ادامه به پخش آن فکر کنم.

این استاد موسیقی درباره دیگر فعالیت هایش توضیح داد: در کنار قطعاتی که توضیح دادم سه سمفونی ضبط نشده هم دارم که در سه شماره ۱۸، ۱۹ و ۲۰ عرضه خواهد شد. این سه شماره به ترتیب آخرین سموفی‌هایی هستند که به امروز ساخته‌ام.

فرهت درباره شرایط سخت موجود و فعالیت هنری در دوران کرونا چنین توضیح داد: به دلیل نوسانات دلاری امکان کار کردن در خارج از کشور سخت شده است. پیش تر اگر قرار بود ناشر یک کار را در اوکراین ضبط کند، مبلغی که آن زمان هزینه می‌کرد هم اکنون باید سه برابر آن را هزینه کند.

این آهنگساز پیشکسوت در خاتمه بیان کرد: اگر شرایط برای ضبط در خارج از کشور مهیا نباشد با ارکستر صداوسیما کار خواهم کرد چون آرش امینی که رهبری ارکستر صداوسیما را بر عهده دارد به کار خود آشناست و می‌توان روی کیفیت آن حساب کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است