فکر نمی‌کردم بعد از ۵۰ سالگی هم مجبور باشم در چند کار بازی کنم/ حضور در «شرم» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۳
افشین‌سنگ‌چاپ در گفتگو با صبا:

فکر نمی‌کردم بعد از ۵۰ سالگی هم مجبور باشم در چند کار بازی کنم/ حضور در «شرم»

افشین سنگ چاپ می‌گوید همیشه فکر می‌کرده است که بعد از 50 سالگی گزیده کار شود، اما شرایط به گونه‌ای رقم خورده که برای گذران زندگی باید در چند نوبت کار کند.

افشین سنگ‌چاپ بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا با بیان اینکه کرونا شرایط زندگی را برای بازیگران سخت کرده است، اظهار کرد: این تصور که اهالی سینما در ایام کرونا با سختی مواجه نیستند، اشتباه است چراکه ما نیز برای گذران زندگی باید کار کنیم اما وقتی شرایط بازیگری وجود ندارد ما نیز دچار سختی می‌شویم به ویژه که بسیاری از اهالی سینما حتی بیمه هم ندارند تا در موقع سختی یاری‌رسان آنها باشد.

وی افزود: من همیشه فکر می کردم پس از ۵۰ سالگی قادرم به شرایطی دست یابم تا به واسطه آن گزیده‌کار شوم و تنها در فیلم‌ها و سریال هایی که دوست دارم حضور پیدا کنم اما شرایط زندگی و اقتصادی به اندازه‌ای نامساعده شده است که مجبورم در چند کار به طور همزمان حضور داشته باشم تا نیازهای خانواده خود را تامین کنم.

بازیگر «وارش» درباره آخرین کار خود نیز چنین توضیح داد: سریال «شرم» ساخته احمد کاوری عنوان آخرین کاری است که در آن حضور داشته‌ام. ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، سیروس گرجستانی، میلاد میرزایی، فریبا متخصص، الهام طهموری، نسیم ادبی، اردلان شجاع کاوه و… از جمله بازیگرانی هستند که در این کار با آن ها همبازی هستم.

سنگ چاپ در پایان درباره پیشنهادهای جدید نیز گفت: برای بازی در چند فیلم و سریال دعوت شده‌ام اما هنوز قرارداد رسمی با آنها امضا نکرده‌ام و به محض قطعی شدن مشخصات آثار را رسانه‌ای خواهم کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است