۲ فیلم جدید به سینماها می‌آیند/ نمایش یک هفته‌ای «درخت گردو» در کردستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۸
مرتضی شایسته در گفتگو با صبا:

۲ فیلم جدید به سینماها می‌آیند/ نمایش یک هفته‌ای «درخت گردو» در کردستان

سخنگوی شورای صنفی نمایش با بیان اکران دو فیلم «تله‌پاتی» و «کله‌پوک» در سینماها، از پیگیری تشکیل شورای صنفی نمایش آنلاین در جلسه با رییس سازمان سینمایی خبر داد.

درخت گردومرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره تازه‌ترین مصوبات این شورا گفت: در جلسه امروز ۱۳ مهر شورای صنفی نمایش، مصوب شد فیلم سینمایی «تله‌پاتی» به کارگردانی رضا شالچی و فیلم سینمایی «کله‌پوک» به کارگردانی جواد مزدآبادی بعد از تعطیلات سینماها به نمایش دربیایند.

وی افزود: فیلم سینمایی «درخت گردو» از تاریخ ۸ آبان ماه ۹۹ لغایت ۱۳ آبان ماه ۹۹ به مناسبت هفته وحدت در کردستان اکران می‌شود.

شایسته اظهار کرد: آقای احمدی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «پیشی میشی» در جلسه حضور یافت و شورای صنفی به ایشان قول هرگونه مساعدت را داد که این فیلم بر پرده سینماها باقی بماند تا ان شاالله از شرایط کرونا ضربه نخورد.

مرتضی شایسته در پایان در پاسخ به پیگیری خبرنگار صبا درباره شورای صنفی اکران آنلاین بیان کرد: در این جلسه درباره شورای صنفی اکران آنلاین صحبت شد و قرار شد موضوع با رییس سازمان سینمایی مطرح شود. روز سه‌شنبه اعضای شورا با آقای حسین انتظامی جلسه داریم و در این جلسه، تکلیف مشخص خواهد شد.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است