تغییر رییس سازمان سینمایی تا پایان دولت فعلی منتفی است | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۴

تغییر رییس سازمان سینمایی تا پایان دولت فعلی منتفی است

حسین انتظامی تاکید کرد تا پایان این دولت پست ریاست سازمان سینمایی را ترک نمی کند.

به گزارش صبا، حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی با اشاره به شایعاتی که درباره خداحافظی از سازمان و حضور او به عنوان رایزن فرهنگی در کشوری اروپایی مطرح می شود، گفت: اصل صحبت ها درباره رفتن من از سازمان درست است، اما زمان آن به این زودی ها نیست و احتمالا اتفاق در سال آینده صورت می گیرد.

انتظامی همچنین در پاسخ به اینکه راهی کدام کشور خواهد بود، گفت: البته این موضوع هنوز قطعی نیست صحبت ها بر این است که رایزن فرهنگی ایران در وین (اتریش) شوم.

رییس سازمان سینمایی در برنامه «نقد سینما» تاکید کرد با خروج دیرتر او از سازمان، احتمالا فرصتی برای خالی بودن سمت ریاست سازمان در جریان تغییر دولت ها نخواهد بود.

او همچنین در پاسخ به اینکه این عزم رفتن یعنی به آنچه می خواسته در سازمان سینمایی نائل شده است، چنین پاسخ داد: دستگاه ها به شکل سیستمی کار می کنند و فقط متاثر از حضور یک فرد نیستند و نهایتا آن فرد می توانند هماهنگی های بهتری انجام دهد. سیاست های کلان سازمان سینمایی هم تابع سیاست های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و همه تلاش ما در سازمان و سایر معاونت های تخصصی وزارتخانه این است که آن سیاست ها را دنبال کنیم.

انتظامی در پاسخ به سوالی درباره اینکه عزم رفتن موجب نمی شود تا انگیزه او و گروه همراه کمتر شود، بیان کرد: کسانی که با روحیه من آشنایی دارند می دانند من تا آخرین روزی که مسئولیت دارم تلاش می کنم با نشاط کار کنم. درحال حاضر هم برنامه هایی داریم که به کمک همکاران انجام می دهیم، مخصوصا جشنواره فیلم فجر که در پیش است و همچنین سایر موارد را با جدیت دنبال می کنیم ضمن اینکه در ابتدا هم گفتم هنوز رفتن من نهایی نشده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است