اکران «آقای سانسور» باتوجه به شرایط خوب است/ تلویزیون تیزر را پخش نمی‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۴
غلامرضا گمرکی در گفتگو با صبا:

اکران «آقای سانسور» باتوجه به شرایط خوب است/ تلویزیون تیزر را پخش نمی‌کند

تهیه‌کننده «آقای سانسور» ضمن ابراز رضایت از وضعیت نمایش این فیلم در شرایط فعلی، از احتمال اکران آنلاین این فیلم خبر داد.

غلامرضا گمرکی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره وضعیت اکران فیلمش گفت: در این شرایط که فیلم‌های گردن‌کلفت‌تر از «آقای سانسور» در حال اکران است، فروش فیلم ما خوب بوده است.

وی ادامه داد: ما ۱۰۰ سالن سینما در تهران و شهرستان‌ها داریم و من در مجموع از شرایط اکران فیلم راضی هستم.

وی با اشاره به نگرانی‌های مردم برای رفتن به سینما بیان کرد: آیا این عاقلانه است که برای هر نفر ۲۰ هزار تومان خرج کنند و به سینما بروند و درنهایت با یک فرد ناقل ویروس برخورد داشته باشند؟ من هم برای پیگیری شرایط سالن‌ها به سینما نمی‌روم، بلکه سرمایه‌گذار فیلم می‌رود و به من گزارش می‌دهد اما خبر دارم که پروتکل‌های بهداشتی در سینماها به شدت اعمال می‌شود.

این تهیه‌کننده سینما در پاسخ به پرسشی درباره تیزرهای تلویزیونی فیلم «آقای سانسور» اظهار کرد: من از سال ۴۶ که وارد مطبوعات شدم، هیچوقت دوران خوبی را در تلویزیون ندیدم، به جز دوران مهندس ضرغامی. الان هم افرادی در تلویزیون هستند که به مسائل وارد نیستند و از تیزر فیلم‌ها ایراد می‌گیرند و آن‌ها را پخش نمی‌کنند.

وی ادامه داد: «آقای سانسور» در کشور بیگانه و در شبکه منوتو به شکل غیرقانونی تبلیغ می‌شود، اما صداوسیما تیزر آن را پخش نمی‌کند.

گمرکی درباره تبلیغ در شبکه منوتو عنوان کرد: من وظیفه تبلیغات فیلم را برعهده ندارم. من پروانه ساخت گرفتم و بالای سر عوامل بودم تا فیلم ساخته شد و در انتها هم پروانه نمایش و مالکیت را اخذ کردم.

تهیه‌کننده «آقای سانسور» در پایان درباره احتمال ورود این فیلم به چرخه اکران آنلاین گفت: درباره اکران آنلاین هم صحبت شده است، منتهی هنوز سرمایه‌گذار تصمیم نگرفته است.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است