جزئیات کمی را از «عنکبوت» حذف کردیم/ از نسخه جدید راضی هستیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶
جواد نوروزبیگی به صبا گفت:

جزئیات کمی را از «عنکبوت» حذف کردیم/ از نسخه جدید راضی هستیم

تهیه کننده سینما از حذف جزئیات کمی از فیلم «عنکبوت» خبر داد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، امروز ۱۰ مهرماه شورای پروانه ساخت آثار سینمایی بالاخره مجوز اکران فیلم «عنکبوت» ساخته ابراهیم ایرج زاد را صادر کرد تا این فیلم اگر برای ورود به سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر با دردسر رو به رو شد حالا بتواند رنگ پرده سینما را ببیند.

اما درباره اینکه نسخه مجوز گرفته فیلم دچار ممیزی شده یا خیر از جواد نوروزبیگی تهیه کننده فیلم سینمایی «عنکبوت» پرسیدیم که وی به صبا گفت: از ابتدای ساخت فیلم مشخص بود نظراتی روی آن است که درنهایت سعی کردیم نظرشان را تامین کنیم.

وی افزود: جزئیات کمی از فیلم حذف شده است که به نظر من چیز مهمی نیست و خودمان هم از نسخه جدید راضی‌تر هستیم.

این تهیه کننده در پایان درباره زمان اکران فیلم گفت: چون به تازگی پروانه نمایش صادر شده است هنوز درمورد اکران آن تصمیمی نگرفتیم، باید با آقای رنجکشان سرمایه گذار اثر هم مشورت کنیم ولی با توجه به شرایط کرونایی به اجبار باید هم در سینماها و هم در فضای مجازی اکران شود.

فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد از فیلم‌های محصول مجموعه صادق رنجکشان است که در پاییز سال ۱۳۹۸ به تولید رسید. این فیلم مورد بی توجهی هیات انتخاب سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر قرار گرفت و درنهایت به عنوان اولویت پنجم فیلم‌های رزرو جشنواره معرفی شد.

موضوع این فیلم به ماجرای واقعی یک قاتل زنجیره‌ای می‌پردازد که از پرونده‌های حساس در دهه ۷۰ و ۸۰ بود و گفته می شد همین موضوع باعث حذف آن جشنواره شده بود.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است