کتاب «آشوب در کاخ سفید» به ایران رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۰

کتاب «آشوب در کاخ سفید» به ایران رسید

کتاب «آشوب در کاخ سفید» نوشته‌ جان بولتون با ترجمه‌‌ سعید نصیری از سوی نشر صاد منتشر شد.

به گزارش صبا، کتاب «The Room Where It Happened» نوشته جان بولتون با عنوان ترجمه شده «آشوب در کاخ سفید» به ترجمه‌ سعید نصیری از سوی نشر صاد منتشر شد.

کتاب «آشوب در کاخ سفید» در مقایسه با سایر موارد مشابه در بازار دو ویژگی بارز دارد،؛ اول اینکه حجم اثر کمتر از سایر ترجمه‌هاست و تمرکز عمده‌ «آشوب در کاخ سفید» ارائه ترجمه‌ای منسجم از موضوعاتی‌ است که برای ایرانیان مهم است یا در اخبار به آن‌ها برخورد کرده‌اند، مانند خروج آمریکا از برجام، برخورد آمریکا با فعالیت‌های ایران در منطقه، سفر شینزو آبه به ایران و ماجراهای پشت‌پرده‌ آن، حضور ایران در سوریه و واکنش روسیه و آمریکا به آن، تلاش ترامپ برای دیدار با ظریف در بیاریتس، مسئله‌ قتل خاشقچی، رابطه‌ آمریکا با کره شمالی و رهبر چین، ماجرای اوکراین که منجر به استیضاح ترامپ شد و مسائل فرعی دیگر.

دلیل دوم برای ترجمه‌ گزیده‌ اثر جان بولتون، آن است که این کتاب با قیمت کمتر به دست خوانندگان برسد. انتخاب متون این کتاب به نحوی انجام شده است که اثر نهایی بتواند خلاصه‌ای منسجم و یک‌دست را به خوانندگان فارسی‌زبان ارائه دهد.

این اثر در ۲۰۰ صفحه منتشر شده و قیمت نسخه‌ الکترونیکی آن ۱۵ هزار تومان است. علاقه‌مندان می‌توانند کتاب را از سایت نشر صاد saadpub.ir و کتاب‌خوانِ طاقچه تهیه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است