روایت زندگی مرضیه حدیدچی در «مهربانو» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۵

روایت زندگی مرضیه حدیدچی در «مهربانو»

برنامه جدید «مهربانو» در این هفته با روایت زندگینامه بانوی شجاع مرضیه حدیدچی از رادیو تهران پخش خواهد شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه جدید «مهربانو»  که با معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه روی آنتن می رود، در این هفته با روایت زندگینامه بانوی شجاع مرضیه حدیدچی از رادیو تهران پخش خواهد شد.

زرین کشاورز تهیه‌کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: برنامه «مهربانو» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران که به معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه می‌پردازد و قرار است این هفته زندگینامه مرضیه حدیدچی بانوی انقلابی را مرور می‌کند.

به گفته این تهیه کننده، تقویت حس خودباوری، اعتماد به نفس، ارایه راهکارهای حقوقی، الگو قرار دادن آن‌ها برای بانوان دیگر، کارآفرینی و… از جمله اهدافی است که در این برنامه دنبال می‌شود.

مرضیه حدیدچی (دباغ) از جمله زنان مبارز انقلاب اسلامی است که فعالیت‌ها و حرکت‌های سیاسی خود را از سال ۱۳۴۶ آغاز کرده و تا پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داده است و پس از آن نیز در مصدر بسیاری از امور از جمله فرماندهی سپاه همدان و مسئولیت بسیج خواهران، ۳ دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و قائم مقامی جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و…

برنامه «مهربانو» به تهیه‌کنندگی، اجرا، تحقیق و آیتم‌سازی زرین کشاورز هر پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ روی آنتن می‌رود و تکرار آن جمعه‌ها ساعت ۱۹ خواهد بود.

مخاطبان در سراسر دنیا می توانند از طریق وب سایت رادیو تهران ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سراسر کشور نیز می‌توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است