تئاتر را به موسیقی غیرحرفه‌ای ترجیح می‌دهم/ آهنگسازی روی اشعار حافظ و مولانا | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۰
امیریل ارجمند به صبا گفت:

تئاتر را به موسیقی غیرحرفه‌ای ترجیح می‌دهم/ آهنگسازی روی اشعار حافظ و مولانا

امیریل ارجمند می‌گوید این روزها مشغول ساخت دو آلبوم با اشعار حافظ و مولانا است.

امیریل ارجمند بازیگر، خواننده و آهنگساز در گفتگو با خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا درباره کم کار شدن در دنیای موسیقی توضیح داد: زمانی که من به طور جدی وارد حوزه خوانندگی و آهنگسازی شدم این حرفه شرایط دیگری داشت. آن زمان برای ورود به عرصه باید از یک امتحان می‌گذشتید و گزینش‌هایی وجود داشت که کم‌کم از بین رفت. بعد از این اتفاقات احساس کردم که رشته اصلی من تئاتر است؛ اصلا من همه چیز را از تئاتر شروع کردم.

وی با اشاره به اینکه زیاد از دنیای موسیقی دور نیست، بیان کرد: الان مشغول تهیه دو مجموعه متفاوت با اشعار حافظ و مولانا هستم و تلاش می‌کنم به آثار موجود در بازار شباهت نداشته باشد. ۱۰ سال پیش دو آلبوم داشتم که یک سال قبل از انتشار جزییات‌شان را رسانه‌ای کردم و احساس کردم به همین دلیل آن دو آلبوم سوخت پس ترجیح می‌دهم درباره دو مجموعه جدیدم توضیح بیشتری ندهم.

ارجمند که آهنگسازی فیلم سینمایی «شهربانو» را بر عهده داشته است در این باره گفت: با شاهرخ بحرالعلومی همکلاس بودیم و در برخی فیلم‌ها که مریم بحرالعلومی دستیار کارگردان بود بازی ‌هم کردم. وقتی مریم بحرالعلومی فیلم اولش را کار کرد نتوانستیم با هم همکاری کنیم و فقط نریشن کار را انجام دادم ولی در «شهربانو» ساخت موسیقی را به عهده گرفتم که کار متفاوتی بود و ان شاالله اتفاق خوبی باشد.

این بازیگر و خواننده درباره علاقه‌مندی‌های خود در حوزه موسیقی گفت: من بیشتر آثار خواننده‌هایی را دنبال می‌کنم که اشعار خوبی را می خوانند. پیش‌تر گفتم من یک ریشه تئاتری دارم و تئاتر فرقش با انواع دیگر هنر این است که فرد را به تفکر وامی‌دارد. دوست دارم وقتی کاری را می‌شنوم به من چیزی اضافه کند. صدای خواننده‌های زیادی را هم دوست دارم ولی چون قبلا با حمید ترکاشوند (مربی استعدادهای خوانندگی برنامه عصر جدید) کار کردم صدایش را دوست دارم. صدای محمد اصفهانی را هم خیلی دوست دارم و سال‌ها پیش آهنگ قطعه «شب تار» از آلبوم «برکت» را برایش ساختم.

ارجمند در پایان گفت: در زمینه بازیگری چند کار جدید به من پیشنهاد شد که با شیوع کرونا و تولد فرزندم نتوانستم آن‌ها را قبول کنم به همین دلیل این روزها کم کار شده ام.

بیشتر بخوانید

فرشته صدر عرفایی با نقشی متفاوت در فیلم «شهربانو»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است