کارگردان «مهتاب» دنباله «شیرشاه» را می‌سازد/ روایت اوایل زندگی موفاسا | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۱۸

کارگردان «مهتاب» دنباله «شیرشاه» را می‌سازد/ روایت اوایل زندگی موفاسا

بری جنکینز کارگردان و فیلمنامه نویس برنده جایزه اسکار برای ساخت دنباله فیلم «شیرشاه» انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، کمپانی دیزنی تصمیم دارد به سرزمین های با افتخار «شیرشاه» برگردد و دنباله این اثر را با هدایت بری جنکینز خالق فیلم های «مهتاب» و «اگر بیل استریت زبان داشت» بسازد.

جنکینز در واکنش به این خبر گفت: داشتن فرصتی برای همکاری با دیزنی آن هم در گسترش این داستان باشکوه از رفاقت، عشق و میراث رویاییست که محقق شده است. این اتفاق در حالی رخ داده که کار من ثبت و وقایع نگاری روح مردم اقوام آفریقایی است.

این فیلم ادامه بازسازی لایواکشن «شیرشاه» محصول سال ۲۰۱۹ است. لایو اکشن «شیرشاه» بازسازی انیمیشن مشهور دیزنی در سال ۱۹۹۴ بود.

لایواکشن «شیرشاه» را جان فاورو کارگردانی کرد که با نقدهای ضد و نقیضی مواجه شد هرچند فیلم توانست در گیشه موفق ظاهر شود و بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار در سراسر جهان بفروشد.

دیزنی هنوز تاریخ اکرانی برای این دنباله اعلام نکرده است. با این حال با وجود بیماری کرونا و جدول شلوغ برنامه کاری جنکینز مشخص نیست تولید این فیلم با جلوه های ویژه سنگین از چه زمانی آغاز می شود.

منابع نزدیک به پروژه می گویند داستان برسالهای اولیه زندگی موفاسا پدر سیمبا همان شیری که مرگش شکل دهنده انیمیشن و لایو اکشن سال گذشته بود متمرکز است.

جف ناتانسون فیلمنامه نویس فیلم سال ۲۰۱۹ «شیرشاه» برای نوشتن دنباله این اثر قرار است به این پروژه برگردد.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است