شرایط آزمون کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه‌های موسیقی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۵

شرایط آزمون کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه‌های موسیقی

آزمون کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش های هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، آزمون متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری رشته موسیقی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی، از راه دور و به صورت آنلاین در حال برگزاری است.

در این آزمون ها، استان تهران با تعداد سی و دو  نفر در دو گرایش سازهای کوبه ای و ساز سنتور و استان همدان با تعداد ۱۳۷ نفر در همه گرایش ها حضور داشتند. همچنین متقاضیان ثبت نام شده رشته موسیقی استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی با تعداد ۱۵۰نفر در همه گرایش ها در حال انجام است. این آزمون ها طبق تفاهمنامه همکاری بین معاونت امور هنری و موسسه فرهنگی هنری خانه موسیقی ایران با نظارت دفتر برنامه ­ریزی و  توسعه آموزش های هنری برگزار می شود.

متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس می­ توانند به سامانه  aes.farhang.gov.irمراجعه و پس از مطالعه شیوه­ نامه کارت صلاحیت تدریس نسبت به ثبت نام در رشته مورد تقاضا اقدام کنند.

تفاهمنامه برگزاری آزمون های متقاضیان سایر رشته ها (به جز موسیقی) نیز با موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر منعقد شده و روند برگزاری آزمون این رشته ها به صورت استانی و طی روزهای آینده انجام خواهدشد.

انتهای پیام/

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است