یک داستان واقعی روی صحنه/ حمایت‌ها شامل همه گروه‌ها نمی‌شود! | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۵۶
فاطمه زمانی در گفتگو با صبا:

یک داستان واقعی روی صحنه/ حمایت‌ها شامل همه گروه‌ها نمی‌شود!

کارگردان نمایش «توبه» درباره تازه ترین اثر خود توضیح داد.

فاطمه زمانی، کارگردان نمایش «توبه» درباره این اثر در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر خبرگزاری صبا گفت: «توبه» یک نمایش عامه پسند است که مخاطب آن تمامی سنین و اقشار می‌باشند چراکه این نمایش داستان واقعی را روی صحنه می‌برد که برای مخاطب خسته کننده نیست و به نوعی می‌تواند حتی برای بار دوم نیز برای آن‌ها جذاب باشد.

او ادامه داد: طراحی نور، صحنه و لباس به علت عدم برخورداری از تهیه کنندگی قوی در کار و تقبل هزینه‌ها توسط من، نتوانستم آن طور که طراحی‌ها در ذهنم نقش بسته بود، آن‌هارا به سرانجام برسنام اما شکر خدا خوب بود.

کارگردان نمایش «بازی مرگ» با اشاره بر شرایط فعلی جامعه و شیوع بیماری کرونا افزود: اگر تمامی اماکن تعطیل بود و تمامی افراد روابط خود و تفریحاتشان را محدود می‌کردند، بدون شک من نیز این کار را به اجرا نمیبردم اما از آنجاکه تمامی اصول و پروتکل‌های بهداشتی توسط گروه و سالن رعایت می‌شود، از نظر من مانعی برای اجرا وجود ندارد.

او در ادامه گفت: در این شرایط سخت گروه هنری سافاتا که ما نیز عضوی از آن هستیم، توانسته تقریبا هر ماه یک اثر روی صحنه ببرد اما حمایت‌ها شرایط ویژه‌ای می‌طلبد که شامل تمامی گروه‌ها نیست.

زمانی در پایان بیان کرد: امیدوارم تلاش ها، وحدت، آثار متوالی و نظم این گروه هنری‌ حمایت و دیده شود.

نمایش «توبه» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی فاطمه زمانی تا ۲۶ مهرماه، راس ساعت ۱۸ در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی روی صحنه می‌رود.

شهناز سلیمانی، محمد رضا اکبری، نگار رضایی، زهرا شاهسَون، علی ایزدی، شایان محمدی، محمد رضا رسولی، پویا آصفی، آرمین آذرپیرا، امیر دشتی، میلاد صوفی، کامران ورزیده، اویان براتی فر در این اثر هنری به ایفای نقش می‌پردازند.

صادق سیادت

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است