بازیگران جدید «پسران عزیز» مشخص شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۳

بازیگران جدید «پسران عزیز» مشخص شدند

دو بازیگر جدید به سریال «پسران عزیز» به کارگردانی مسعود رشیدی و تهیه کنندگی علی پاکدامن پیوستند.

سریال پسران عزیزبه گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، دو بازیگر جدید به سریال «پسران عزیز» به کارگردانی مسعود رشیدی و تهیه کنندگی علی پاکدامن که این روزها آخرین مراحل پیش تولید را سپری می کند، اضافه شد و یوسف مرادیان و نگین صدق گویا، به تازگی به جمع دیگر بازیگران این سریال پیوسته اند.

پیش از این هم بازی حمیدرضا پگاه، سپیده خداوردی، جعفر دهقان، مینا نوروزی، رامین راستاد، زهره صفوی، امیر علی پاکدامن و مهدی میامی در این سریال قطعی شده بود.

«پسران عزیز» که این روزها در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگران به سر می برد، حدود ۱۵ قسمت دارد و در لوکیشن های تهران و شمال تصویربرداری خواهد شد.

مسعود رشیدی کارگردانی تعدادی از سریال های تلویزیون در دهه ۷۰ از جمله «جدال با سرنوشت»، «روزگار وصل» و «قلب یخی» را بر عهده داشته است.

«تنها در تاریکی»، «فرمان»، «گلریزان»، «شب شیشه ای» از دیگر سریال های این کارگردان است و «روز طولانی»، «پشت درهای بسته»، «مادرم باش» و … نیز از جمله فیلم های تلویزیونی کارنامه او محسوب می شوند.

علی پاکدامن تهیه کننده این سریال نیز پیش از این سریال «آوای پارسی» و فیلم های «طیب»، «مهمان ویژه» و … را تهیه کرده است.

عوامل اصلی «پسران عزیز» عبارتند از تهیه کننده: علی پاکدامن، نویسنده و کارگردان: مسعود رشیدی، مدیر تولید: علی محمودی، مدیر تصویربرداری: حمید احمدی، طراح گریم: فاطمه سنجرانی، طراح صحنه: مصطفی منفرد، طراح لباس: مهناز نوروزی، صدابردار: رضا کنشلو، برنامه ریز: ماندانا اویسی، دستیار یک کارگردان: سعید غلامی، عکاس: ریحانه زنگنه، مدیر تدارکات: بابک پیرهادی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی و مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است