همکاری با بهرام رادان در سریال نمایش خانگی/ ۳ فیلمنامه سینمایی در دست دارم | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۷
خسرو نقیبی به صبا گفت:

همکاری با بهرام رادان در سریال نمایش خانگی/ ۳ فیلمنامه سینمایی در دست دارم

خسرو نقیبی سه فیلمنامه سینمایی در دست نگارش دارد و همچنین قصد ورود به سریال های شبکه نمایش خانگی را نیز دارد.

خسرو نقیبی فیلمنامه‌نویس و منتقد سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا از ساخت فیلم سینمایی «یک غزل شبانه» با همکاری راما قویدل خبر داد و گفت: سال گذشته فیلمنامه‌ای را با نام «یک غزل شبانه» با همکاری راما قویدل کار کردیم که پایانش همزمان شد با ساخت سریال «ایل‌دا» به کارگردانی راما قویدل، به همین دلیل ساخت این فیلم به تعویق افتاد، حالا با توجه به اینکه فیلمبرداری سریال «ایل‌دا» تمام شده است و الان نیز در حال پخش است، فکر می‌کنم پروژه آماده ساخت باشد و احتمالا بازنویسی پایانی را انجام خواهیم داد.

وی افزود: «یک غزل شبانه» یک نوآر خیابانی است و در یک شب تا صبح در شهر تهران می‌گذرد و شاید پیشنهاد تازه‌ای در سبک و ژانر به سینمای اجتماعی مرسوم باشد.

نویسنده فیلم «پل چوبی» همچنین از پروژه دیگر خود با نام موقت «ماه» به کارگردانی مهدی کرم‌پور خبر داد و توضیح داد: در چندماه اخیر به همراه مهدی کرم‌پور روی پروژه سینمایی جدیدش کار می‌کنیم که نام آن «ماه» است البته شاید این نام تغییر کند.

او درباره‌ دیگر فعالیت های این روزهایش نیز گفت: در حال کار روی پروژه‌ تازه‌ سیاوش اسعدی هستیم. از چندسال قبل قرار بود با توجه به علاقه‌های مشتر‌کمان روی فیلمنامه‌ای کار کنیم که حالا فرصت آن به وجود آمده است.

به گفته وی، این فیلمنامه یک داستان روز است از جنس عاشقانه‌هایی که هم وی و هم اسعدی در طول این سال‌ها روی آن‌ها کار کرده‌اند.

نقیبی با بیان اینکه این روزها فضای سینما کمی راکدتر از گذشته شده است و سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند روی سریال‌های خانگی کار کنند، عنوان کرد: مشغول کار روی دو قصه سریال خانگی هستم ولی فعلا هیچ کدام قطعی نیست، اما نام یکی از آن‌ها «دنا» است که بهرام رادان تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد و فعلا درحال مذاکره با سرمایه‌گذاران هستیم.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است