نخستین مهرواره سرود آفرینش اجرا می شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۴

نخستین مهرواره سرود آفرینش اجرا می شود

فراخوان نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فراخوان نخستین مهرواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» منتشر شد.

شرکت‌کنندگان نخستین مهرواره سرود آفرینش را که به همت اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری و انجمن سرود کانون برگزار می‌شود، اعضای ۶ تا ۱۸ سال مراکز فرهنگی هنری کانون سراسر کشور و ترکیبی (‌عضو و مربی‌) تشکیل می‌دهند.

هدف از برگزاری این مهرواره که با شعار «آینده ساختنی است» برگزار خواهد شد، تقویت روحیه مشارکت، همکاری، نشاط و شادابی در مخاطبان، کشف و پرورش استعداد و شکوفایی خلاقیت و مهارت‌افزایی و پایدارسازی اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون است.

«سرود نمایش» و «نماهنگ» از بخش‌های این مهرواره به شمار می‌رود که در بخش «سرود نمایش» اولویت با خواندن سرود است و باید تمام سرودهای اجرا شده همراه با حرکات نمایشی باشد. معیار اصلی در داوری، اجرای صحیح سرود است و حرکات نمایشی باید در خدمت سرود باشد. آثار این بخش باید به صورت زنده، بدون میکس و به‌ دور از هرگونه ویرایش در بخش خواندن سرود، ضبط و ارسال شود.

همچنین آثار بخش «نماهنگ» می‌تواند به صورت استودیویی یا زنده، در قالب فایل تصویری با کیفیت تصویر فول اچ دی ۱۰۸۰ و استاندارد صوتی wave audio یا mp3 با کیفیت ۳۲۰ ضبط شده و بعد از تصویر‌برداری و تدوین به صورت یک کلیپ ارایه شود.

مهرواره سرود آفرینش دارای دو سطح استانی و کشوری است که مهرواره‌ استانی از ۸ آبان تا ۸ دی ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد و از هر استان حداکثر ۳ سرود برگزیده انتخاب و اجرای آن‌ ها در قالب لوح فشرده به دبیرخانه مرکزی ارسال می‌شود.

این مهرواره از ۱۴ تا ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

دبیرخانه مرکزی مهرواره‌ سرود در خیابان دکتر فاطمی‌، خیابان حجاب‌، اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان ‌و‌ نوجوانان واقع شده است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است