رییس سابق باند مواد مخدر دشمن مرد عنکبوتی می‌شود؟

به گزارش صبا به نقل از مووی‌وب، شایعات حاکی از آن است که جیانکارلو اسپوزیتو ستاره سریال «افسارگسیخته» در راه ورود به دنیای سینمایی مارول است.

اگرچه این خبر از هیچ منبع معتبری به صورت رسمی تایید نشده است، اما شایعاتی قوی در وبسایت‌های زنجیره‌ای طرفداران این استودیو به راه افتاده است که به زودی اسپوزیتو در نقشی قابل تامل در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا خواهد کرد.

جیانکارلو اسپوزیتو 61 ساله عمده شهرت خود را بابت بازی در نقش گاس فرینگ، رییس خطرناک یک باند مواد مخدر سریال «افسارگسیخته – Breaking Bad»، کسب کرد.

در این وبسایت‌ها راجع به نقش احتمالی او در این دنیا صحبتی نشده است، گرچه گروهی دیگر از شایعات عقیده دارند که اسپوزیتو احتمالا یک نورمن آزبورن جدید خواهد بود.

نورمن آزبورن یک شخصیت خیالی است که نخستین بار در جلد شماره ۱۴ از کمیک «مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز»(1964) حضور پیدا کرد. او با تبدیل شدن به شخصیت ابرشروری به نام گرین گابلین به یکی از دشمنان اصلی مرد عنکبوتی است.

نکته مهم البته این جاست که مالکیت معنوی «مرد عنکبوتی» و تمام کاراکترهای دور آن در اختیار سونی است، گرچه این کمپانی از سال‌ها قبل طی قراردادی اجازه حضور این شخصیت‌ها را در فیلم‌های مارول داده است، اما این توافق هر لحظه می‌تواند به پایان برسد و این سوال را مطرح می‌کند که آیا مارول تمایل دارد روی یک شخصیت شرور جدید سرمایه‌گذاری کند یا خیر؟

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

 

/انتهای پیام