«پالایشگاه» فیلم بعدی من است/ «آبادان یازده ۶۰» در راه اکران آنلاین | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۱
مهرداد خوشبخت به صبا گفت:

«پالایشگاه» فیلم بعدی من است/ «آبادان یازده ۶۰» در راه اکران آنلاین

مهرداد خوشبخت تصمیم دارد به محض یافتن سرمایه‌گذار، فیلمی با عنوان «پالایشگاه» را در حوزه دفاع مقدس جلوی دوربین ببرد.

مهرداد خوشبخت در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره کار جدیدش چنین اطلاع رسانی کرد: فیلمنامه‌ای را به قلم خودم با عنوان «پالایشگاه» آماده ساخت دارم که در حال مذاکره برای یافتن سرمایه‌گذار آن هستیم.

به گفته وی، این فیلم درباره اتفاقاتی است که در ابتدای جنگ در پالایشگاه آبادان رخ می‌دهد.

کارگردان فیلم سینمایی «آبادان یازده ۶۰» درباره اکران ین فیلم نیز توضیح داد: شرایط اکران بسیار بد شده است و مردم دیگر به سینماها نمی‌روند، اما برای ما چاره‌ای باقی نمانده چون باید فیلم‌‌هایمان را به نمایش درآوریم، والا هر اندازه زمان بگذرد تعداد فیلم‌هایی منتظر اکران بیشتر خواهد شد، البته درصددیم بعد از مدتی نمایش فیلم در سینما، «آبادان یازه ۶۰» را اکران آنلاین کنیم.

وی با اشاره به اینکه اکران آنلاین رویکرد خوبی در سینماست که می‌تواند در وضعیت موجود یاری‌‌رسان سینماگران باشد، توضیح داد: اکران آنلاین به دو شرط موفق خواهد بود؛ ابتدا این‌که مردم با آن همراهی و به صورت قانونی فیلم‌ها را تماشا کنند. دوم نهادهای قضایی باید با متخلفانی که در امر قاچاق فیلم‌ها فعالیت دارند، سخت‌ترین برخوردها را داشته باشند.

این کارگردان در پایان درباره وضعیت سینما اینگونه گفت: متاسفانه سینما تا چند سال آینده وضعیت خوبی نخواهد داشت، چون اگر هم فرض کنیم سال آینده بیماری کرونا از بین برود باز هم تا مدت ها مردم کمتر علاقه‌ای برای رفتن به سینما دارند، ولیکن امیدوارم این دوران سخت بگذرد تا دوباره شاهد رونق سینماها باشیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است