«انیمیشن در خانه» جایگزین جشن مستقل انیمیشن می‌شود/ در انتظار مصوبه خانه سینما | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۴
دبیر جشن مستقل انیمیشن به صبا گفت:

«انیمیشن در خانه» جایگزین جشن مستقل انیمیشن می‌شود/ در انتظار مصوبه خانه سینما

معین صمدی با اشاره به لزوم دریافت مصوبه هیات مدیره جدید خانه سینما برای ساخت مستندگزارشی «انیمیشن در خانه»، از رونمایی احتمالی اثر در آبان ماه خبر داد.

معین صمدیمعین صمدی دبیر جشن مستقل انیمیشن در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره مراحل تولید مستندی با عنوان «انیمیشن در خانه» که قرار است امسال جایگزین جشن مستقل انیمیشن شود و گردهمایی مجازی فعالان انیمیشن محسوب می‌شود، گفت: کارهای اولیه مستند را انجام می‌دهیم و در حال اخذ تصویب خانه سینما هستیم، چون قرار است جایگزین جشن باشد و باید مصوبه خانه سینما را داشته باشد.

وی افزود: این مساله در جلسه هیات مدیره جدید مطرح شده و با آن موافقت شده، اما هنوز به ما اعلام رسمی نشده است.

صمدی با اشاره به این که اعلام فراخوان برای تولید این مستند منوط به هماهنگی با خانه سینما است، تصریح کرد: چون هزینه ساخت این کار را خانه سینما می‌دهد، هروقت تامین بودجه انجام شود، فراخوان را اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: هنوز از ما برآورد هزینه خواسته نشده است که البته این مسایل چون با شرایط کرونا و انتخابات هیات مدیره خانه سینما همزمان شد، کمی طول کشیده است.

دبیر جشن مستقل انیمیشن تاکید کرد: قصد ما این است که همه تصاویر این مستند از ویدیوهای خانگی تشکیل شده باشد و هرکس با موبایلش برای آن فیلم بگیرد بنابراین خرج زیادی نخواهد داشت.

صمدی درباره زمان رونمایی از مستند گزارشی «انیمیشن در خانه» اظهار کرد: احتمالا اولین انتشار آن روز جهانی انیمیشن در اوایل آبان و برای اعضای صنف خواهد بود اما اگر به این تاریخ نرسد به زمان جشن در آذر ماه منتقل می‌شود.

وی در پایان درباره شیوه نمایش عمومی این فیلم مستند بیان کرد: ۲ پلن داریم؛ یکی نمایش آنلاین در یکی از وی‌اودی‌ها و دیگری انتشار رایگان در جایی مثل آپارات است. بستگی دارد که هیات مدیره کدام را تایید کند.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است