تصویربرداری «فرشتگان بی‌بال» ادامه دارد/ رونمایی از تصاویر جدید سریال کرونایی

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، تصویربرداری سریال «فرشتگان بی‌بال» به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی امیرحسین عنایتی همچنان ادامه دارد.

این سریال تلویزیونی که اولین مجموعه تلویزیونی با محوریت کرونا است که به مرحله تولید رسیده است، با داستان بازسازی بحران کرونا در کشور و نمایش تلاش‌های بی‌دریغ کادر درمان کشور و نیروهای جهادی ساخته می‌شود.

این مجموعه که هنوز مشخص نیست در چند قسمت تولید می‌شود و در چه زمان و از چه شبکه‌ای روی آنتن می‌رود، همچنین روایت پرکشیدن فرشتگان بی بال را نیز به نمایش می‌گذارد.

تاکنون بیشتر بازیگران این مجموعه از جمله پرویز فلاحی پور، فریبا متخصص، رزیتا غفاری، آشا محرابی، رحیم نوروزی، شهرام عبدلی، بهرام ابراهیمی، فرج الله گل سفیدی جلوی دوربین رفته‌اند و بازی افشین سنگ‌چاپ که به تازگی به این مجموعه اضافه شده و شهرام عبدلی نیز به پایان رسیده است.

عوامل تولید این سریال عبارتند از نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: امیرحسین عنایتی، مدیر تصویربرداری: مهیار میرجلالی، مدیر تولید: حسین غیابی، مدیر صدابرداری: فرامرز مختاری، طراح چهره‌پردازی: علیرضا جوادپور، طراح صحنه و لباس: مسعود جزایری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: ستایش ساسانی‌نژاد، سرپرست گروه کارگردانی: حمیدرضا کرد سیچانی، تدوین: مهدی دهقان، منشی صحنه: جیران جناب، مدیر تدارکات: مصطفی الیاسی، دستیار دوم کارگردان: صبا صبوحیان، عکاس: زهرا نازرفتار، مجری طرح: حسین ظاهری، مشاور تولید: حسین بشگرد و جانشین تهیه‌کننده: محمد ستوده.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/