«پوکمون» در تدارک شگفتی جدید/ خواب شما به دنیای بازی می رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۲
3 سال پس از بازی فراگیر قبلی

«پوکمون» در تدارک شگفتی جدید/ خواب شما به دنیای بازی می رود

کمپانی «پوکمون» در کنفرانسی از ساخت یک بازی بر مبنای الگوی خواب کاربران آن خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، کمپانی «پوکمون – Pokemon» روز سه شنبه (۷ خرداد) در یک کنفرانس خبری از بازی جدید خود با نام «پوکمون خواب» پرده برداشت.

اپلیکیشن «پوکمون خواب Pokemon Sleep» با رصد الگوی خواب کاربر خود، طراحی و زمینه بازی را شخصی‌سازی و تنظیم می‌کند. در حقیقت این کمپانی در تلاش است با معرفی بازی جدید خود همان کاری را با عمل خواب انجام دهد که قبلا بازی دیگر آنها با نام «پوکمون گو Pokemon Go» با تجربه راه رفتن انجام داده بود. 

در سال ۲۰۱۶ بازی «Pokemon Go»، عمل راه رفتن را به تجربه‌ای دلپذیر برای طرفداران دنیای بازی‌های کامپیوتری کرد و در رشدی حیرت انگیز، در مدت زمانی کوتاه میلیون‌ها نفر را به خود مشغول کرد. در آن دوران حتی توزیع این بازی در مواردی به علت تقاضای فوق‌العاده بالا و خارج از ظرفیت سرورها، در بعضی از نقاط جهان متوقف شد. در «Pokemon Go»، از اطلاعات منطقه جغرافیایی کاربر و قابلیت‌های دوربین تلفن همراه او استفاده می‌شود تا موجوداتی را که «پوکمون» نامیده می شوند، روی صفحه نمایش گوشی تلفن همراه خلق شوند. به این ترتیب مکان جغرافیایی که کاربر در آنجاست، تبدیل به مکان بازی و رقابت پوکمون‌ها می شود.

حال طبق آنچه کمپانی «پوکمون» منتشر کرده قرار است برای عمل خواب نیز چنین تجربه‌ای مهیا شود. هنوز از جزییات این بازی جدید اطلاعاتی در دسترس نیست و باید برای دانستن آن تا سال ۲۰۲۰ میلادی صبر کرد.

اشکان مزیدی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است