«دادستان» را تا پایان همراهی خواهم کرد/ کارگردانی مجموعه قرآنی «الف» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۳۴
علی سلیمانی به صبا گفت:

«دادستان» را تا پایان همراهی خواهم کرد/ کارگردانی مجموعه قرآنی «الف»

علی سلیمانی می‌گوید در سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی جزو بازیگران اصلی است و تا پایان فیلمبرداری در کار حضور خواهد داشت.

علی سلیمانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره کارهای جدید خود توضیح داد: هم اکنون مشغول بازی در سریال «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی هستم و از آنجاکه در این مجموعه جزو بازیگران اصلی هستم تا انتهای فیلمبرداری در سریال حضور خواهم داشت.

وی ادامه داد: تهیه‌کننده این مجموعه محمد خزاعی است و هومن برق‌نورد، بهنوش بختیاری، سحر قریشی، علیرضا استادی، کاوه سماک‌باشی، اصغر نقی‌زاده و… از دیگر بازیگرانی هستند که در این کار با آن‌ها همبازی هستم.

این بازیگر تلویزیون با اشاره به اینکه اجرای برنامه «ما ایرانی‌ها» به تهیه‌کنندگی قاسم اورنگی را در شبکه پنج برعهده دارد، اظهار کرد: «ما ایرانی‌ها» پنجشنبه‌ها روی آنتن می‌رود و بازپخش آن هم جمعه‌ها خواهد بود. این برنامه که یک جُنگ شبانگاهی است و در آن به مسایل خانواده‌ها نیز می‌پردازد، هدفش ایجاد حالی خوب برای مردم است.

سلیمانی در ادامه به سریال «کتونی زرنگی» ساخته علی ملاقلی پور اشاره کرد و گفت: مجموعه «کتونی زرنگی» را نیز برای شبکه سه آماده پخش دارم اما مشخص نیست چه زمانی روی آنتن می رود.

وی درباره حضور در تئاتر نیز عنوان کرد: با وضعیت موجود در کشور فعلا امکان حضور در هیچ نمایشی را ندارم.

این بازیگر در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه مستندی با عنوان «الف» را نیز در دست ساخت دارم که به اولین مواجهه آدم‌ها با قرآن کریم می‌پردازد و در تهران و چند شهر دیگر جلوی دوربین خواهد رفت. این مستند به سفارش جایی تولید نمی‌شود و تمام هزینه‌های آن را شخصا پرداخت می‌کنم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است