«مهربانو» برنامه جدید رادیو تهران شد/ معرفی زنان موفق جامعه | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۵

«مهربانو» برنامه جدید رادیو تهران شد/ معرفی زنان موفق جامعه

برنامه جدید «مهربانو» به تهیه‌کنندگی زرین کشاورز با موضوع معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه جدید «مهربانو» با معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه از رادیو تهران روی آنتن می‌رود.

زرین کشاورز تهیه کننده «مهربانو» درباره این برنامه توضیح داد: زنان و بانوان از ارکان اساسی جوامع بشری هستند و نقش موثری در توسعه، پویایی و شکوفایی هر جامعه‌ دارند. برنامه «مهربانو» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که به معرفی زنان موفق و تاثیرگذار در جامعه می‌پردازد.

وی افزود: زنانی که به کانون خانواده معتقدند و هیچ‌گونه زاویه‌ای با نظام ندارند و هدفشان تشویق زنان برای بهتر زندگی کردن است.

تهیه‌کننده «مهربانو» در پایان درباره اهداف این برنامه بیان کرد: تقویت حس خودباوری، اعتماد به نفس، ارایه راهکارهای حقوقی، الگو قرار دادن آن‌ها برای بانوان دیگر، کارآفرینی، تشویق بیماران زن معتاد برای بازگشتن به زندگی و… از جمله اهدافی است که در این برنامه دنبال می‌شود.

مخاطبان می‌توانند برنامه «مهربانو» را هر پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ و تکرار آن را جمعه‌ها ساعت ۱۹ دنبال کنند.

تهیه‌کنندگی، اجرا، تحقیق و آیتم‌سازی برنامه برعهده زرین کشاورز است.

مخاطبان در سراسر دنیا می‌توانند از طریق وب‌سایت رادیو تهران ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سراسر کشور می‌توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده‌های دیجیتال (ست تاپ باکس) دریافت کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است