مدیرعامل مرکز گسترش به «نردبان» می‌آید/ آخرین خبرها از جشنواره «سینماحقیقت» | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶

مدیرعامل مرکز گسترش به «نردبان» می‌آید/ آخرین خبرها از جشنواره «سینماحقیقت»

جدیدترین قسمت از برنامه «نردبان» با حضور محمد حمیدی‌مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و دبیر جشنواره «سینما‌حقیقت» روی آنتن می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی «نردبان»، دوازدهمین قسمت از فصل جدید برنامه تلویزیونی «نردبان» جمعه‌شب ۴ مهرماه روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

مهمان ویژه این قسمت از برنامه محمد حمیدی‌مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

وی در گفت‌وگو با حامد شکیبانیا، از تجربه‌های چند دهه خود در سینمای مستند صحبت می‌کند. همچنین گزارشی از فعالیت‌های مرکز گسترش را بیان و آخرین اخبار از برگزاری جشنواره «سینماحقیقت» را مطرح می‌کند.

حمیدی‌مقدم در این‌ گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه مستندسیما، ضمن بیان خاطراتی از ساخت مجموعه‌هایی نظیر «مستند ۴» و «سینما یک» در تلویزیون، به سوالات مردم و مستندسازان درباره شیوه برگزاری و نمایش مستندها در چهاردهمین جشنواره «سینماحقیقت» که امسال به صورت آنلاین برگزار می‌شود، پاسخ می‌دهد.

در بخش دیگر این برنامه، سعید فرجی عکاس و مستندساز نام‌آشنای کشور در برابر دوربین نردبان قرار گرفته و از تجربیات عکاسی و مستندسازی خود در بحران‌های مختلف سخن می‌گوید.

در آیتم «گفت و جو» نردبان نیز پیروز کلانتری و روبرت صافاریان درباره حضور مستندساز جلوی دوربین صحبت کرده و حنیف شهپرراد در بخش «مستند خلاق» به بررسی موضوع دیده شدن یا دیده نشدن تدوین در فیلم مستند می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای مشاهده کامل آیتم‌های برنامه می‌توانند به سایت شبکه مستند و صفحه اینستاگرام برنامه مراجعه کنند.

«نردبان»، مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند فیلم و عکاسی مستند را به علاقه‌مندان آموزش دهد.

این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌های متنوع جمعه‌ها ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه مستند می‌رود و بازپخش آن شنبه‌ها ساعت ۱۵ است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است