فراخوان همایشی برای شاعری که جیغ بنفش کشید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۱

فراخوان همایشی برای شاعری که جیغ بنفش کشید

فراخوان ارسال مقاله برای همایش «هوشنگ ایرانی؛ شاعر جیغ بنفش» منتشر شد.

به گزارش صبا، حسین زندی دبیر همایش «هوشنگ ایرانی؛ شاعر جیغ بنفش» در این‌باره گفت: برنامه‌ریزی و برگزاری همایش «هوشنگ ایرانی؛ شاعر جیغ بنفش» که قرار بود سال ۹۹ در زادگاه شاعر در همدان برگزار شود با همه‌گیر شدن ویروس کرونا به تعویق افتاد.

او افزود: پاییز ۹۸ برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش با حضور محمدرضا اصلانی انجام شد و قرار بود زمستان سال ۹۸ فراخوان مقاله منتشر شود اما اتفاقات سال جاری باعث شد برگزاری همایش به زمان دیگری موکول شود اما با تثبیت وضعیت فعلی تصمیم گرفتیم بار دیگر فراخوان مقاله این همایش را منتشر کنیم. زمان برگزاری همایش در روزهای پس از کرونا خواهد بود و تلاش ما بر این است که کتاب مقالات همایش زودتر آماده و منتشر شود تا هر زمان شرایط به حالت عادی بازگشت، همایش برگزار شود. در حال حاضر پیش‌بینی برای اجرای برنامه یلدای سال ۹۹ است. امید است علاقه‌مندان  این شاعر، همکاری لازم را به‌عمل آورند.

دبیر همایش «هوشنگ ایرانی؛ شاعر جیغ بنفش» با اشاره به محورهای مقاله‌ها بیان کرد: محورهای مقاله‌ها عبارتند از زندگی شاعر، نقاشی‌های هوشنگ ایرانی، شعر هوشنگ ایرانی، تاثیرپذیری شاعر از پیشینیان، تاثیرگذاری ایرانی بر ادبیات پس از خود، مخالفان و موافقان هوشنگ ایرانی، عرفان در آثار هوشنگ ایرانی، فعالیت‌های فرهنگی و مجله خروس جنگی.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۵ آذر به نشانی hosein.zandi57@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است