مشغول بازی در «بعد از آزادی» هستم/ حضور در تئاتر «خون به پا می شود»

مشغول بازی در سال «بعد از آزادی» هستم/ تماشاخانه ایرانشهر میزبان تئاتر «خون به پا می شود»خسرو شهراز بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار صبا درباره پروژه اخیر خود گفت: اواخر سال 97 نقش آفرینی من در سریال «گاندو» به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امیدی به پایان رسید.
وی با اشاره به اینکه ژانر این سریال امنیتی و پلیسی است، بیان کرد: در کنار سخت و دشوار بودن کار حضور در کنار بازیگران مطرح و داشتن فضای صمیمی برایم لذت  بخش بود.
بازیگر سریال «آنام» افزود: از اوایل سال 98 مشغول بازی در سریال «بعد از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سعید سعدی هستم که اثری اجتماعی است و بازیگران تئاتر همانند اصغر همت، مرتضی اسماعیل کاشی، اندیشه فولادوند و… در آن نقش آفرینی می کنند.
شهراز همچنین درباره تئاتر جدید خود توضیح داد: همزمان با سریال «بعد از آزادی» در تئاتر «خون به پا می شود» که در واقع بازنویسی نمایشنامه «تیتوس آندرونیکوس» از شکسپیر است بازی می کنم که شهرام احمدزاده بازنویسی را برعهده دارد و مسعود طیبی کارگردان است.
وی ادامه داد: تئاتر «خون به پا می شود» از اواخر اردیبهشت ماه در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.
این بازیگر پیشکسوت تئاتر در پایان درباره حضور در سینما گفت: تعدادی پیشنهاد بازی در سینما داشتم اما به دلیل بازی در «گاندو» و «بعد از آزادی» نتوانستم دوستان را همراهی کنم.
سپیده شریعت‌رضوی