«شهر امن» به زودی روی آنتن می‌رود/ تولید محتوا با محوریت فرهنگ ترافیک | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۲

«شهر امن» به زودی روی آنتن می‌رود/ تولید محتوا با محوریت فرهنگ ترافیک

مدیر شبکه پنج سیما در دیدار با رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران از قرار گرفتن فصل دوم «شهر امن» در کنداکتور صبحگاهی این شبکه خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما، مهدی کریمی قائم مقام و مدیر گروه اجتماعی شبکه، سیدمرتضی عمادی مدیر گروه تهران با سردار محمدحسین حمیدی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ دیدار کردند.

در این دیدار همچنین سرهنگ علی همه خانی معاون آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی و مجتبی احمدی تهیه کننده برنامه «شهر امن» حضور داشتند.

در این دیدار سعید اشناب مدیر شبکه پنج سیما بر تولید آثار فرهنگی، برنامه‌های تلویزیونی، مسابقه‌ها، گزارش های شهروندی و… تاکید و بیان کرد: تولید محتوا با محوریت فرهنگ ترافیک و کاهش تصادفات و تخلفات در پایتخت از جمله موضوع‌های فرهنگی و بسیار مهم است که شبکه پنج به آن خواهد پرداخت.

وی همچنین به تولید فصل جدید برنامه «شهر امن» در شبکه پنج سیما اشاره و مطرح کرد: این برنامه بزودی در کنداکتور صبحگاهی شبکه پنج سیما قرار خواهد گرفت.

مدیر شبکه پنج ضمن بازدید از استودیوی برنامه تلویزیونی «شهر امن» درباره استفاده از ظرفیت ‌های این شبکه تلویزیونی اعلام آمادگی کرد و افزود: برای انعکاس اخبار، حوادث و تولیدهای رسانه‌‌ای پلیس با هدف ارتقای فرهنگ ترافیک و حمل و نقل، شبکه پنج سیما همراه و حامی پلیس راهور تهران بزرگ است.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ در این دیدار ضمن ارزشمند دانستن جایگاه صداوسیما در ارتقا فرهنگ ترافیک اظهار کرد: پلیس با تمام امکانات آمادگی دارد تا در کنار تلویزیون با تولید آثار مختلف از جمله سریال، مسابقه‌های تلویزیونی، برنامه‌های ترکیبی و… ضمن آموزش و اطلاع رسانی در حوزه ترافیک ویژه همشهریان تهرانی درکاهش تصادف‌ها و تخلف‌ها سهم فرهنگی خود را در کنار فعالیت های انتظامی انجام دهد.

حمیدی افزود: تردیدی نیست که همکاران من در طول شبانه روز در پی تسهیل در تردد و ایجاد آرامش ترافیکی برای مردم تهران هستند لذا از ظرفیت شبکه پنج سیما بایستی به نفع فرهنگسازی و یادآوری قوانین راهنمایی و رانندگی و البته طرح ها و اقدامات پلیس برای تردد بهتر در شهر سود برد.

وی در پایان گفت: استودیو پلیس پایتخت برای آغاز فصل جدید برنامه «شهر امن» در اختیار عوامل شبکه پنج سیما است و فیبر نوری این استودیو آماده پخش برنامه های مختلف به شکل زنده از تلویزیون است.

برنامه تلویزیونی «شهر امن» با محوریت فرهنگ و کاهش ترافیک، کاهش تصادف و همچنین تخلفات رانندگی، بزودی از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است