عید قربان را در کنار ساکنان آسایشگاه کهریزک بگذارنیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۴

عید قربان را در کنار ساکنان آسایشگاه کهریزک بگذارنیم

آسایشگاه خیریه کهریزک به مناسبت عید سعید قربان با برپایی برنامه های فرهنگی هنری میزبان خیرین و مردم خداجو خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، محمدعلی احمدی تنکابنی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل موسسه خیریه کهریزک با بیان اینکه جشن بزرگ «عیدسعید قربان» از نخستین ساعات بامداد روز دوشنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۳۹۸ با حضور هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و انبوهی از هموطنان نیکوکار در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می شود، افزود: امسال علاوه بر برنامه هر ساله همچون اجرای طواف نمادین خانه خدا توسط مددجویان آسایشگاه، در تلاش هستیم جشنواره فرهنگی هنری عید قربان را باشکوه تر از هر سال و با برپایی غرفه های متعددی ازجمله غرفه های گروه بانوان نیکوکار و فروش شیرینی جات خانگی، پوشاک برگزار کنیم.

وی یادآور شد: فروش صنایع دستی معلولان شامل۲۰ کارگاه کاردرمانی، برپایی غرفه های پایش سلامت درمانگاه فوق تخصصی جوادالائمه(ع) و انجام تست رایگان با حضور پزشکان، روانشناسان و مددکاران، غرفه مشاوره اتیسم و نیز غرفه های مختلف عرضه و پخت غذا  از دیگر برنامه های پیش رو در جشن عید قربان خواهد بود.

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل موسسه خیریه کهریزک عنوان کرد: در این جشن همچنین شاهد اجرای سرودهای جمعی مددجویان و حضور هنرمندان در قالب اجرای موسیقی پاپ و سنتی، دف نوازی ویژه روز عید، اجرای مسابقه، نقاشی روی صورت و ویژه برنامه کودکان و دیگر برنامه های فرهنگی-هنری خواهیم بود.

تنکابنی ادامه داد: این جشن با حضور اقشار مختلف مردم و هنرمندان عرصه سینما و تئاتر و با همراهی مسئولان کهریزک، سالمندان و معلولان در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فرهنگ غنی مردم خداجو در حمایت از سالمندان و معلولان آسایشگاه کهریزک اظهار کرد: از هم اکنون تمهیدات لازم برای برپایی جشن بزرگ و ملی عید قربان در آسایشگاه خیریه کهریزک به انجام رسیده و دام زنده و بهداشتی به اندازه کافی در آسایشگاه خیریه کهریزک تامین شده که خیرین می توانند با هرتوان مالی و حتی با خرید گوسفند اشتراکی با خیالی آسوده شاهد ذبح آن در کشتارگاه صنعتی و بهداشتی آسایشگاه خیریه کهریزک باشند.

مدیر روابط عمومی و اموربین الملل موسسه خیریه کهریزک اضافه کرد: سالیان متمادی است مردم متدین و خیرخواه شهرمان، مسیر کهریزک را به نیکی یافته اند و با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک به عنوان پایگاهی مردمی و مورد اعتماد،  نذورات و قربانی هایشان را  به مددجویان اهدا می کنند.

تنکابنی همچنین گفت:  آن دسته از نیکوکاران و مهرورزانی که قادر به شرکت و حضور در مراسم عید در محل آسایشگاه نیستند نیز می توانند با مراجعه به سایت http://www.kahrizak.com درباره نحوه پرداخت غیر حضوری هدایا و نذورات اطلاعات کسب کرده و سهمی در شادی بخشی به نیازمندان سراسرکشور داشته باشند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است