گربه بهنوش طباطبایی باعث حذف یک اپیزود «عشق روزهای کرونا» شد/واکنش خانم‌بازیگر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۶
باز هم دردسر برای محمد رحمانیان!

گربه بهنوش طباطبایی باعث حذف یک اپیزود «عشق روزهای کرونا» شد/واکنش خانم‌بازیگر

بهنوش طباطبایی به خبر حذف یک اپیزود از نمایش «عشق روزهای کرونا» به دلیل وجود یک گربه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری صبا، محمد رحمانیان اعلام کرد به دلیل آنکه شورای نظارت و ارزشیابی اداره کل هنرهای نمایشی اجازه حضور یک گربه در یکی از اپیزودهای نمایش «عشق روزهای کرونا» را نداده است مجبور به حذف آن شد‌ه‌ اند.

بهنوش طباطبایی بازیگر این نمایش هم که قرار بود با گربه شخصی خود این نمایش را بازی کند با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در واکنش به این اتفاق نوشت: «نمایش «عشق روزهاى کرونا» پس از نمایش «روزهاى رادیو» دومین تجربه متوالى ناتمام من با نویسنده و کارگردانى بود که هر همکارى با او جرات و مسئولیت پذیرى مرا براى حضورى متفاوت تر و محکم‌تر از گذشته بر روى صحنه افزایش داد.

گاهى مونولوگهایى را که او برایم نوشته و پس از گذشت سالها بر ذهن و قلبم حک شده مرور میکنم و باز شعف اجراى آن نقشها مرا در بر میگیرد.

حرفم ساده است، آقاى محمد رحمانیان!
از نمایش های «ترانه هاى قدیمى»، «سینماهاى من»، «آدامس خوانى» و «آینه هاى روبرو» که شبهاى زیادى با شوق روى صحنه رفتم تا نمایش «روزهاى رادیو» که لذت اجرایش را همه گیرى بیمارى کرونا از همه ما گرفت و حالا نمایش «عشق روزهاى کرونا» همیشه از شما چیزى آموخته ام…

اینبار هم یادگرفتم که اگر همه دنیا بخواهند ارزش ها، انگیزه ها و شور و عشق و تعهد مرا نسبت به حرفه اى که برایم مقدس است به هیچ انگارند ایستادگى کنم چراکه پشت سرم کارگردانى را دارم که چارچوبهاى حرفه اى و اخلاقى حرفه اش را هنوز در هیاهوى صداهاى گوش خراش و سازهاى ناکوک از یاد نبرده و چیزى جز سپاس ندارم.

آنچه شما یکشنبه شب روى صحنه نمایشى که به اجبار باید آنرا ترک می کردم خواندید در ای نروزهاى قحطى امیدوارى بار دیگر چراغى در دل من روشن کرد. من قوى میمانم. نا امید نمی شوم و صبر می کنم براى آمدن روزهایى که با قدم هاى استوار به صحنه نمایش بازگردم نه با قدم هایى لرزان و سست.»

محمد رحمانیان در نشست خبری این نمایش نیز اظهار کرده بود: «برای اجرای این نمایش انواع ذلت‌ها و بی حرمتی‌ها را از مسئولان و مدیران اداره کل هنرهای نمایشی دیده‌ام و لحظه به لحظه بر این بی‌حرمتی‌ها اضافه می‌شد. خدا شاهد است که شما را نمی‌بخشم. امیدوارم به دلیل بی‌حرمتی‌هایی که به من و گروه این نمایش شده است خدا شما را ببخشد. ممکن است این حرف‌ها باعث شود که این نمایش روز پنجشنبه اجرا نشود اما من باید اعتراضم را مطرح می‌کردم و مسئولیت همه حرف‌هایی که اینجا می‌زنم با خود من است.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است