فیلمبرداری «برای مرجان» از نیمه گذشت/ فیلمی با بازی هاشم‌پور و پگاه آهنگرانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۲
صبا خبر می دهد؛

فیلمبرداری «برای مرجان» از نیمه گذشت/ فیلمی با بازی هاشم‌پور و پگاه آهنگرانی

فیلمبرداری فیلم سینمایی «برای مرجان» به کارگردانی حمید زرگرنژاد از نیمه گذشت.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، فیلمبرداری فیلم سینمایی «برای مرجان» به کارگردانی و تهیه ‌کنندگی حمید زرگرنژاد از نیمه گذشت.

فیلمبرداری این فیلم از مرداد ماه امسال در تهران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور تیم پزشکی در صحنه شروع شده است و حالا از نیمه راه گذشته است. تدوین این فیلم نیز همزمان با فیلمبرداری آن توسط مصطفی خرقه‌پوش آغاز شده است.

در خلاصه این فیلم آمده است: خوشبختی توی یک رابطه یک چیز کاملا شانسیه، شاید اینکه دیگران از ما بترسند و مجبورشون کنیم که با ما باشند، قابل اطمینان‌تر از این باشه که عاشقمون باشند…

جمشید هاشم‌پور از بازیگرانی است که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کند. پگاه آهنگرانی، بهزاد جعفری، برزو ارجمند، فریبا متخصص، علیرضا استادی، رامین راستاد، محمد همایون‌پور، امید روحانی، مریم بوبانی، سپیده غلامی، فرانک حسینی، سهیلا محققی و هانی صالحی دیگر بازیگران این فیلم هستند.

دیگر عوامل «برای مرجان» عبارتند از نویسندگان: حمید زرگرنژاد، سارا غلامی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، مدیر تولید: محمد همایون‌پور، طراح صحنه و لباس: محمد محمدی، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: محسن حسن‌پور، طراح گریم: الهام اطیابی، صدابردار: امید عاشوری، مدیر تدارکات: توماج گودرزی، منشی صحنه: سمیه شهرآبی، سرپرست و طراح بدلکاری: کیوان رضایی، عکاس: مهدی حیدری.

از دیگر فیلم‌های سینمایی زرگرنژاد می‌توان به «پایان خدمت» و «ماهورا» اشاره کرد.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است