«ماکولا» به زودی آماده نمایش می‌شود/ «خط موازی» در پیش‌تولید | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۷
محسن تیزهوش در گفتگو با صبا:

«ماکولا» به زودی آماده نمایش می‌شود/ «خط موازی» در پیش‌تولید

محسن تیزهوش از مراحل پایانی تولید «ماکولا» و ساخت فیلم کوتاه دیگرش خبر داد.

محسن تیزهوش در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره ساخت جدیدترین فیلم کوتاه خود با نام «ماکولا» گفت: فیلمبرداری را در خرم‌آباد به پایان رساندیم و الان در مرحله پس‌تولید یعنی صدا‌گذاری و طراحی پوستر هستیم.

به گفته وی، تا چند روز دیگر فیلم برای نمایش آماده می شود.

تیزهوش درباره معنی «ماکولا» اظهار کرد: ماکولا نام نوعی بیماری چشمی است که وقتی فرد به این بیماری مبتلا می‌شود هنوز می‌تواند با دید اندکی مشاهده کند. داستان فیلم هم درباره دو کارگر در جاده است که بر سر یک موضوع زیست محیطی دچار کشمکش می‌شوند.

کارگردان فیلم کوتاه «پیله» عنوان کرد: «ماکولا» برای من نمادی است از اینکه هنوز هم می‌شود حقیقت را دید حتی اندک و از آنجایی که در این فیلم از نمادهای بسیاری استفاده شده است، هدف من بیان این نکته است که با اینکه این بیماری نماد ندیدن است اما هنوز هم هستند کسانی که خواهان حقیقت هستند و آن را می‌بینند.

کارگردان فیلم «ریشه‌ها نمی‌سوزند» همچنین از فیلم دیگر خود که در مرحله پیش تولید است خبر داد و گفت: «خط موازی» کار کوتاهی است که پیش تولید آن را شروع کرده‌ایم و انتخاب بازیگر و تمرین‌ها را در این هفته سپری می‌کنیم که اگر هفته بعد همه چیز خوب پیش برود و همچنین هزینه‌های تولید بالاتر نروند، فیلمبرداری آن را انجام دهیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه احتمالا همه عوامل این فیلم بومی شهر خرم‌آباد باشند، عنوان کرد: موضوع فیلم «خط موازی» درباره دو دختری است که تصمیم دارند در شهرستان به صورت مستقل زندگی کنند اما با مشکلاتی روبرو می‌شوند.

نوید زارع و کاوه نورمحمدی از بازیگران فیلم کوتاه «ماکولا» هستند. دیگر عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: محسن تیزهوش، تهیه کنندگان: سید محمد قاسمی و محسن تیزهوش، دستیار و برنامه‌ریز: پگاه فزون‌خواه، مدیر فیلمبرداری: محسن مرادی‌نژاد، صدابردار: امیرعباس امیری، تدوین: احسان واثقی، منشی صحنه: زهرا رباطی، گریم: غزال داوودی، تدوین: احسان واثقی، دستیار دوم کارگردان: امین حاتمی پور، طراحی صحنه و لباس: چیدا فیلم، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: حجت گودرزی، طراح پوستر: نیما سید عزیزی.

فروغ گشتیل

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است