عرضه آثار ۱۵ هنرمند ایرانی در حراج بین المللی salerno | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۳

عرضه آثار ۱۵ هنرمند ایرانی در حراج بین المللی salerno

حراج بین المللی Salerno با مشارکت شرکت principe group Srl و موسسه هنری سکو و دیگر موجودیت‌های بین‌المللی هنری در ۳۱ شهریورماه برگزار می‌شود.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه هنری سکو، حراج بین‌المللی Salerno با مشارکت شرکت principe group Srl و موسسه هنری سکو و دیگر موجودیت‌های بین‌المللی هنری در ۳۱ شهریورماه به صورت حضوری در در خانه حراج principe group و همچنین آنلاین در وب‌سایت سرمایه‌گذاری و بازار هنر معاصر arsvalue.com برگزار می‌شود.
هر هنرمند با برآورد اختصاصی خود در حراج بین‌المللی شرکت خواهد کرد و از طریق حراج هر هنرمند صرف نظر از فروش، یک قیمت دایمی و معتبر در بازار هنر معاصر به دست می‌آورد.
فروش دایمی و تلاش شده آثار هنری حراجی در موتور جستجو arsvalue که آن را در بازار بین‌المللی در ارتباط نزدیک و مستقیم با مجموعه‌داران و هنر دوستان تایید خواهد کرد و همچنین گزارش نقل رسمی در بولتن هنر معاصر در مجله ICONART MAGAZINE و همچنین در مجله وب چاپ شده است و به بخش عمده مجموعه‌داران شرکت‌ها ارسال خواهد شد.
گلنار قسیمی، شیرین معیا، اعظم عزیزی قاسم آبادی، ندا غفاری، جواد جعفری، الهام امیدی، فرحناز اولیایی، هوناز آفاقی، محجوب ظهوریان پردل، شهره دمستانی، فاطمه خندان، یگانه خسروی منش، گیلدا هاشم زاده، سحر علیزاده و نرگس سلیمان‌زاده، هنرمندان انتخابی جهت حضور در حراج بین المللی Salerno هستند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است