بازگشت ابراهیم الفت با «و عشق تنها عشق» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۹

بازگشت ابراهیم الفت با «و عشق تنها عشق»

ابراهیم الفت بعد از سال‌ها دوری از فضای نمایشگاهی و گالری‌ها آخرین آثار خود را در گالری سرزمین هنر (آرت‌لند) به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، در نمایشگاه ابراهیم الفت که به نام «و عشق تنها عشق» در گالری سرزمین هنر به نمایش درخواهد آمد، این هنرمند ۹ اثر خود را به نمایش گذاشته است که این آثار با ابعادی متفاوت عرضه شده‌اند.

هرچند در این نمایشگاه ۹ اثر به نمایش درآمده است ولی این آثار از نظر ابعاد و فرم و محتوا بسیار متنوع هستند و در حقیقت این نمایشگاه، تلفیق هنر دکوراتیو و هنر حرفه‌ای‌است و اولین نمایشگاه لایت‌باکس در زمینه کالیگرافی در ایران است

زمان اجرای کارها بین سال های ۹۷ تا ۹۹ بوده و به گفته الفت همه آثار از مجموعه عشقهای رنگی هستند.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «همواره درباره عشق، ادیبان و صاحبان قلم، حرفهای بسیار گفته‌اند، که هرکدام در نوع خود در خور توجه است؛ آنچه در بین عموم رواج یافته رنگ عشق، رنگی سرخ و خونین است؛ لکن من همواره رنگ سفید را برای آن متصور می شدم. رنگی پاک و بی آلایش و الهی ، رنگی که برای من نمودی از هنر نیز هست هنری پاک و خالص که منشا آن،هنرمند عالم ، خداست. آثار نمایشگاه ” و عشق تنها عشق ” در نگاه اول شاید همه سفید بنمایند ولی برای من، هر اثر این نمایشگاه، بیانگر دیدگاه متفاوت انسانهاست، آثاری که نور، هویت پنهان آنها را آشکار کرده و رنگ باطن آنها را برای همگان آشکار می نماید.»

ابراهیم الفت، متولد ۱۳۵۸، ساکن تهران و دانش‌آموخته پزشکی و گرافیک و فارغ التحصیل انجمن خوشنویسان ایران است. سابقه ۳۰ سال کار مستمر هنری و برگزاری ۲۱ نمایشگاه انفرادی و شرکت در بیش از ۷۰ نمایشگاه گروهی و ابداع فرم گرافیکی موجی و اولین مجری لایت باکس در کالیگرافی باعث شده است که وی در سه حراج ساتبی،کریستی و بونامز آثارش عرضه و به فروش برسد.

این نمایشگاه از جمعه چهارم مهرماه افتتاح و تا سه‌شنبه ۲۲ مهرماه برپا خواهد بود و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند به گالری سرزیمن هنر (آرت‌لند) واقع در اوین، خیابان شهید کچویی، کوچه صفا، پلاک ۴ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است