موفقیت فیلم کوتاه «استعفا» در آمریکا | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۰

موفقیت فیلم کوتاه «استعفا» در آمریکا

فیلم کوتاه «استعفا» به کارگردانی سینا غلام نژاد جایزه اصلی چهارمین دوره جشنواره «Burien» آمریکا را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صبا، فیلم کوتاه «استعفا» ساخته سینا غلام نژاد برنده جایزه اصلی چهارمین دوره جشنواره «Burien» آمریکا شد.

«استعفا» که پیش از این به جشنواره های «بلک اسفیر/Blacksphere» جمهوری چک و «اسکیپ تاون آمریکا/Skiptown Playhouse International Film» راه یافته بود این بار موفق شد جایزه اصلی جشنواره «Burien» آمریکا را از آن خود کند.

جشنواره فیلم بورین (Burien Film Festival) جشنواره سالانه سه روز فیلم کوتاه است که به منظور تجلیل از هنرهای فیلم کوتاه محلی و بین المللی برگزار می‌شود.

در خلاصه قصه فیلم کوتاه «استعفا» آمده است: دختری نوجوان که به اجبار پدر و برادرش مواد مخدر پخش می کند، تصمیم می گیرد که از این کار کناره گیری کند.

عوامل این فیلم کوتاه ۱۴ دقیقه ای «استعفا» عبارتند از نویسنده و کارگردان: سینا غلام نژاد، فیلمبردار و تدوینگر: سینا غلام نژاد، بازیگران: پارمیدا حسینی، حمید صدری، آرزو خرم نیا، صدا بردار: حامد حسین زاده،صداگذار: امیرحسین کردی، منشی صحنه: علی غلامی، گرافیست: محمد هاشمی، چهره پرداز: پریسا کیومرثی، مدیرتولید: هادی کچوئی، عکاس: برهان آذرمان.

چهارمین دوره جشنواره Burien در تاریخ ۱۸ سپتامبر (۲۸ شهریور) برگزار شده است، این جشنواره با هدف تجلیل از فیلمسازان برگزیده در تاریخ ۱۶تا ۱۸اکتبر (۲۵ تا ۲۷ مهر) فیلم های برگزیده جوایز اصلی خود را در واشنگتن اکران خواهد کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است