تدارک رادیو ورزش برای هفته دفاع مقدس/ ورزشکاران از خاطره‌های خود می‌گویند | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۹

تدارک رادیو ورزش برای هفته دفاع مقدس/ ورزشکاران از خاطره‌های خود می‌گویند

رادیو ورزش با برنامه‌هایی چون «چهل سردار»، «پلاک سرخ»، «عکس‌ها سخن می‌گویند» و نیز آیتم‌هایی در برنامه های دیگر هفته دفاع مقدس را گرامی می‌دارد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، رادیو ورزش با پخش ۸ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس را گرامی می‌دارد.

برنامه‌های «چهل سردار»، «پلاک سرخ»، «عکس‌ها سخن می‌گویند» و نیز آیتم‌هایی در برنامه «بانوی قهرمان»، «صبح و ورزش»، «گلخونه»، «نیمکت» و «عصرانه» برای  هفته دفاع مقدس تدارک دیده شده است.

«چهل سردار» به گویندگی میثم نیکنام که زندگی سرداران شهید را به شکل مستند روایت می کند از ۲۹ شهریور تا ۱۱ مهر هر روز ساعت ۲۰:۳۰ به مدت ۲۵ دقیقه روی آنتن می رود و از آن پس هر پنج شنبه و جمعه تا ۴۰ برنامه از رادیو ورزش پخش می شود.

ویژه برنامه «پلاک سرخ» به گویندگی امیرهوشنگ کاظمی که در فواصل پخش برنامه‌ها به مدت ۵ دقیقه روی آنتن می رود به معرفی رمان‌هایی درباره دفاع مقدس می‌پردازد.

«عکس‌ها سخن می‌گویند» دیگر برنامه این شبکه رادیویی به مناسبت هفته دفاع مقدس است که ورزشکاران به ارایه توضیح درباره عکس‌ها و خاطره‌های خود با رزمندگان و شهدای دفاع مقدس می‌پردازند.

این برنامه به گزارشگری ابوذر مارکولایی از رادیو ورزش پخش می‌شود.

برنامه های «عصرانه» و«نیمکت» نیز در آیتم‌هایی به معرفی شهدای ورزشکار، شهدای ورزشکار مدافع حرم، گفتگو با جانبازان افتخار آفرین پارالمپیک، ورزش و تربیت بدنی در نیروهای مسلح، گفتگو با چهره‌های شاخص بسیج ورزشکاران، پوشش پویش ورزشکاران همدل و برگزاری مسابقات آنلاین ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس می‌پردازند.

برنامه «گلخونه» با ورزشکاران رزمنده و جانباز گفتگویی خواهد داشت و همچنین برنامه‌های «صبح و ورزش» و «بانوی قهرمان» گزارش‌هایی را در این زمینه تقدیم شنوندگان می‌کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است