خبر خوب اشوان برای طرفدارانش/ کنسرتی که با شیدایی تمام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۰
در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی

خبر خوب اشوان برای طرفدارانش/ کنسرتی که با شیدایی تمام شد

اشوان خواننده موسیقی پاپ، شب گذشته طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به استقبال طرفدارانش رفت.

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری صبا، شب گدشته دوشنبه ۱۴ مرداد ماه کنسرت اشوان خواننده موسیقی پاپ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی با حمایت سامانه «تیک» طی دو سانس در ساعت ۱۹:۴۵ و ۲۲:۳۰ اجرا شد.

با توجه به استقبال طرفداران این خواننده موسیقی پاپ، کنسرت دیشب با فاصله کمی از اجرای قبلی در تاریخ ۸ مرداد تمدید و اجرا شد که باز هم مورد استقبال قرار گرفت.

اشوان سانس یک کنسرت خود را با اجرای قطعه «بعد من» آغاز کرد و طرفدارانش با او در اجرای این قطعه هم صدا شدند و مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفت.

این خواننده جوان موسیقی پاپ بعد از سلام و خوش و بش با حاضران به اجرای قطعات «دارم عاشق می شم»، «دوباره تو»، «مغرور»، «چه خوبه حالم»، «شیدا»، «منو دریاب»، «مقصر»، «بهت مریضم»، «تنها شدم» و «تولد» پرداخت که با همراهی اکثریت طرفداران در اجرای قطعات مواجه شد.

خبر خوب برای آنهایی که به کنسرت امشب نرسیدند

اشوان در بین اجرای قطعات اعلام کرد که شاید باز هم در چند روز آینده این کنسرت تمدید شود که طرفداران از این خبر بسیار استقبال کردند.

در بخشی از این کنسرت کیا رکنی بیت باکسر و شرکت کننده برنامه استعدادیابی «عصر جدید» به دعوت اشوان روی صحنه آمد و با او در اجرای کنسرت همراهی کرد، البته این همراهی خیلی هماهنگ و ریتمیک انجام نشد و هنوز جای تمرین بیشتری دارد.

در پایان این کنسرت قطعه «شیدا» به درخواست طرفداران دوباره اجرا شد و به این ترتیب سانس یک کنسرت اشوان در نمایشگاه بین المللی با اجرای ۱۱ قطعه به اتمام رسید. درهنگام اجرای قطعه آخر اشوان به همراه چند نوازنده روی لبه استیج نشستند و این قطعه را اجرا کردند.

از نکات حایز اهمیت در این کنسرت می توان به نورپردازی و صدابرداری مناسب سالن اشاره کرد که توسط رضا کلهر و صادق مرادی انجام شده بود.

نکته دیگر دکور این کنسرت بود که تقریبا ساده دیده می شد و تنها از یک نیمکت در آن استفاده شده بود و حین اجرای چند قطعه در این کنسرت، ویدیوموزیک مخصوص آن قطعه هم پخش می شد اما در زمان اجرای سایر قطعات مانیتورهای صحنه معمولا سیاه یا قرمز بودند.

مهمانان ویژه این کنسرت هومن شاهی خواننده، سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال، سجاد علیجانی مدیرعامل سامانه «تیک»، حمید خسروبیگی مدیر برنامه اشوان و شروین اتحاد مدیر اجرایی این کنسرت بودند.

نوازندگانی که اشوان را در این کنسرت همراهی می کردند نیما رمضان رهبر ارکستر، آرش سعیدی و… بودند.

ریحانه علی محمدی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است