دلیل اینهمه بی‌توجهی به «روزهای نارنجی» را نمی‌دانم/ حتی یک تیزر هم نداریم

آرش لاهوتی کارگردان فیلم سینمایی «روزهای نارنجی» که این روزها بی سر و صدای رسانه ای و تبلیغاتی در سینماها اکران شده است در پاسخ به خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره دلیل چنین رویکردی برای اطلاع رسانی اکران گفت: واقعیتش را بخواهید نمی دانم چه بگویم، نمی دانم چطور می توان با فیلمی که این همه موفقیت بین المللی کسب کرده و نامزد جشنواره ملی فیلم فجر شده است اینگونه برخورد کرد.

وی افزود: معمولا فیلم ها از چند روز مانده به اکران شروع به اطلاع رسانی می کنند، مگر می شود فیلمی که چهار روز از اکران عمومی آن گذشته هنوز یک انونس سی، چهل ثانیه ای برای تبلیغات در فضای مجازی منتشر نکرده باشد که محض رضای خدا چهار نفر بدانند این فیلم اکران عمومی شده است.

این کارگردان که اولین تجربه فیلم بلند داستانی اش را راهی اکران کرده است درباره طرح سر در سینماها که آنهم کیفیت هنری خوبی ندارد، توضیح داد: تصویر بازیگران فیلم یکی از فاکتورهای جذب مخاطب برای یک فیلم است حال چطور می شود فیلمی با وجود بازیگران مطرح، خود را از حضور آنها محروم کند؟

لاهوتی اضافه کرد: من هر روز در مورد این موضوعات و اینکه چرا فیلم شما تبلیغاتی ندارد مورد پرسش واقع شوم. من کارگردان فیلم هستم، تولیدکنندگان فیلم می بایست پاسخگوی این پرسش ها باشند. تبلیغات شهری و بیلبورد که هیچ، آیا این توقع زیادی است فیلمی که چهار روز از اکران آن گذشته 2 عدد تیزر در فضای مجازی برای تبلیغ منتشر کند؟ تنها تیزر ما برای 2 سال پیش و برای جشنواره تورنتو ساخته شده و از آن زمان در اینترنت موجود است.

وی در پایان گفت: من بشخصه هر کاری از دستم بربیاید برای موفقیت فیلم انجام می دهم و از شرایط پیش آمده بسیار متاسف هستم.

انتهای پیام/