پخش‌کننده فیلم شهاب حسینی در آمریکا مشخص شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۱

پخش‌کننده فیلم شهاب حسینی در آمریکا مشخص شد

کمپانی IFC Midnight حق پخش فیلم «آن شب» با بازی شهاب حسینی را خریداری کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از اسکرین دیلی، کمپانی IFC Midnight حق پخش فیلم «آن شب/The Night» با بازی شهاب حسینی بازیگر ایرانی برنده جایزه کن را در آمریکای شمالی خریداری کرد.

این شرکت توزیع کننده در این باره گفت: «شب» اولین پروژه مستقل تولید شده آمریکا است که مجوز اکران در سینماهای ایران را دریافت کرده است. این فیلم همینطور اولین نقش آفرینی شهاب حسینی در یک پروژه ساخت آمریکا است.

آهاری به ددلاین گفت: ما از اینکه یک شریک دلسوز و حامی ، IFC Midnight را پیدا کرده ایم، خوشحالیم. این فیلم یک اثر روانشناختی مهیج ترسناک است که پیرامون یک زن و شوهر ایرانی ایجاد می شود، اما در لایه های زیرین آن یک وضعیت انسانی مشترک و در عین حال بسیار پیچیده را شاهد هستیم که قصد دارد ذهن مخاطبان را تحریک کند.

جزییات بیشتری در مورد تاریخ اکران فیلم در ایران منتشر نشده است.

«آن شب» را کوروش آهاری با بازی شهاب حسینی، نیوشا جعفریان و جرج مگوایر ساخته است.

«آن شب» که در آمریکا فیلمبرداری شده است اولین فیلم بلند کوروش آهاری با بازی شهاب حسینی (برنده جایزه بهترین بازیگر مرد برای فیلم فروشنده از جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶) و نیوشا جعفریان است. داستان فیلم در مورد زوج جوانی است که به همراه دختر یک ساله شان خود را محبوس در هتلی قدیمی می یابند. علیرغم تلاششان برای اقامتی دلپذیر در این هتل عجیب و وهم آور، نیرویی خارجی آن دو را وادار به ابراز رازهای درونی شان که از یکدیگر پنهان نگه داشته اند می‌کند. آنها با دقت همه چیز و هر کسی را که در مسیرشان قرار دارد زیر سوال می برند. در این فیلم جورج مگوایر (باشگاه مبارزه ، پیگیری خوشبختی) نیز حضور دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است