اکران دو فیلم کلاسیک تام هنکس در آمریکا/ «فارست گامپ» پس از ربع قرن برمی‌گردد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۳

اکران دو فیلم کلاسیک تام هنکس در آمریکا/ «فارست گامپ» پس از ربع قرن برمی‌گردد

فیلم های «نجات سرباز رایان» و «فارست گامپ» هر دو با بازی تام هنکس ماه ژوئن امسال دوباره در سینماهای آمریکا اکران می شوند.

به گزارش صبا به نقل از مووی‌وب، دو فیلم تحسین شده و محبوب «نجات سرباز رایان» و «فارست گامپ» با شرکت تام هنکس در بیش از ۶۰۰
سالن سینما در ماه ژوئن در سینماهای آمریکا اکران می شوند.

این برنامه از سوی فاتوم ایونتز و پارامونت پیکچرز به صورت مشترک ارائه می شود.

طبق برنامه ریزی «نجات سرباز رایان» قرار است بین روزهای ۲ تا ۵ ژوئن (۱۲ تا ۱۵ خرداد) به مناسبت ۷۵مین سال نبرد نرماندی (سکانس آغازین فیلم مربوط به این نبرد است) و «فارست گامپ» نیز بین روزهای ۲۳ تا ۲۵ ژوئن (۲ تا ۴ تیر) به مناسبت ۲۵مین سال ساختش اکران شود.

فیلم حماسی جنگی «نجات سرباز رایان» ساخته تحسین برانگیز استیون اسپیلبرگ با بازی تام هنکس، ادوارد برنز،  مت دیمون، تام سیزمور و برایان کرانستون به اعتقاد بسیاری به سبب بازآفرینی واقع گرایانه و خیره کننده اش از نبرد نرماندی در ژوئن ۱۹۴۴ یکی از بزرگترین و باشکوه ترین فیلم های ساخته شده مربوط به جنگ جهانی دوم است. این فیلم علاوه بر تحسین منتقدان در سال ۱۹۹۸ پرفروش ترین فیلم آن سال نیز شد.

«فارست گامپ» ساخته رابرت زمکیس نیز داستان یک مرد منحصر به فرد است که در مرکز بسیاری از به یادماندنی ترین رخدادهای نیمه دوم قرن بیستم قرار دارد. «فارست گامپ» با بازی تام هنکس و رابین رایت نیز مانند «نجات سرباز رایان» پرفروش ترین فیلم سال خود شد. این فیلم همچنین توانست در جوایز اسکار شش جایزه از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد را تصاحب کند.

برای خرید بلیت های این دو فیلم در سینماهای آمریکا به این آدرس www.FathomEvents.com می توان مراجعه کرد.

محمدامین شکاری

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است