«سگ‌ها دیشب اصلا نخوابیدند» اردیبهشت کلید می‌خورد/ محصول مشترک ایران و افغانستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۸
سیاوش حقیقی در گفتگو صبا:

«سگ‌ها دیشب اصلا نخوابیدند» اردیبهشت کلید می‌خورد/ محصول مشترک ایران و افغانستان

تهیه‌کننده «سگ ها دیشب نخوابیدند» درباره آخرین وضعیت ساخت این فیلم سینمایی که محصول مشترک ایران و افغانستان است، توضیح داد.

آغاز فیلمبرداری «سگ ها دیشب اصلا نخوابیدند» از اواخر اردیبهشت/ محصول مشترک ایران و افغانستان

سیاوش حقیقی تهیه کننده «سگ‌ها دیشب اصلا نخوابیدند» به کارگردانی رامین رسولی از افغانستان درباره آخرین وضعیت ساخت این فیلم سینمایی به خبرنگار صبا گفت: در حال حاضر مراحل پیش‌تولید را سپری می کنیم و بخشی زیادی از فیلم در ایران و اطراف شهر مشهد و بخشی در افغانستان فیلمبرداری خواهد شد.
وی ادامه داد: اواخر اردیبهشت ماه فیلم را کلید خواهیم زد و ۲ ماه فیلمبرداری به طول می انجامد، همچنین  مراحل فنی نیز به طور همزمان انجام خواهد شد.
به گفته وی، عوامل فنی فیلم به طور مشترک از ایران و افغانستان در این کار حضور خواهند داشت.
حقیقی با اشاره به اینکه همه بازیگران فیلم «سگ ها دیشب اصلا نخوابیدند» از بازیگران افغانستانی هستند، توضیح داد: این فیلم فیلمی ضدجنگ است و بخشی از جنگ روسیه و طالبان و حضور نیروهای آمریکایی را در برمی گیرد و امیدوارم فیلم به یکی از جشنواره های خارجی که مدنظرمان است، برسد.
تهیه کننده «خون خدا» در پایان درباره اکران این فیلم سینمایی در کشور ایران و افغانستان توضیح داد: بعید می دانم فیلم درکشور ایران اکران شود.
حقیقی و رسولی پیش از این فیلم «لینا» را با هم ساخته اند که آن موضوعی درباره مهاجران افغانستانی داشت. این فیلم در ایران اکران نشده است.
زهرا دمزآبادی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است