فیلم «من گربه را کشتم» به تدوین رسید/ ادامه پس‌تولید در مجارستان

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، فیلم کوتاه «وقتی من گربه را کشتم» به نویسندگی و کارگردانی منصور فروزش به مرحلۀ تدوین رسید. این فیلم کوتاه داستانی که محصول ایران، مجارستان و انگلستان و به تهیه کنندگی آنا بوتکا است بعد از طی مراحل تولید در بوداپست مجارستان، وارد مرحلۀ تدوین شد.

منصور فروزش کارگردان این فیلم به خبرنگار صبا گفت: فیلمبرداری این فیلم کوتاه با مشارکت بازیگران و عوامل حرفه ای به پایان رسید و ما در مرحلۀ تدوین قرار گرفته ایم. تولید فیلم به دلیل لوکیشن های متعدد حساسیت های خودش را داشت به طوری که ما در 8 لوکیشن مختلف فیلمبرداری کردیم که فکر می کنم نتیجۀ قابل قبولی به دست آمده است.

وی دربارۀ تهیه و تولید این فیلم در خارج از ایران گفت: این فیلم خصوصیات منحصر به فردی دارد، اول اینکه ما یک تیم بسیار باتجربه و حرفه ای داشتیم که سابقۀ کار در پروژه های بسیار بزرگی را در کارنامه دارند از طرفی هم شرکت آرری به عنوان اسپانسر رسمی فیلم که اولین بار است برای یک فیلم کوتاه ایرانی اتفاق می افتد، اعتماد کاملی به فیلمنامه و عوامل داشت و این باعث شد بخش اعظمی از موانع معمول در تولید فیلم های کوتاه پیش روی ما قرار نداشته باشد.

کارگردان «شیلنگ» دربارۀ شرایط پس تولید فیلم به خبرنگار ما گفت: ما در حال حاضر تدوین فیلم را در بهترین استودیوی پس تولید مجارستان شروع کرده ایم، فیلم های بزرگی در این استودیو تدوین، اصلاح رنگ و صداگذاری شده اند، اما مهمتر از آن این است که علاوه بر تدوینگر که سابقۀ کار حرفه ای دارد، مدیر پس تولید یا پست پروداکشن این فیلم از تدوینگران شناخته شده است که کار را بسیار حرفه ای تر و منظم تر پیش خواهد برد.

استر بودوکی تدوین فیلم کوتاه «وقتی من گربه را کشتم» را برعهده دارد. بودوکی فارغ التحصیل آکادمی فیلم مجارستان و امریکن فیلم اینستیتو است که تدوین فیلم های سینمایی و کوتاه مختلفی را برعهده داشته است.

فیلم کوتاه «وقتی من گربه را کشتم»، روایتگر داستان مردی است که تلاش می کند گذشته اش را فراموش کند اما در این کار موفق نمی شود.

انتهای پیام/