۵۹ آلبوم و تک آهنگ مجوز گرفتند/ افزایش درخواست مجوز برای آثار پاپ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۰

۵۹ آلبوم و تک آهنگ مجوز گرفتند/ افزایش درخواست مجوز برای آثار پاپ

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظرف هفته گذشته مجوز 59 آلبوم و تک آهنگ را صادر کرده است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی، دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظرف هفته گذشته مجوز ۵۹ آلبوم و تک آهنگ را صادر کرده است که این آثار شامل ۵ آلبوم موسیقی در ژانرهای سنتی (۱ آلبوم) و پاپ (۴ آلبوم) و ۵۴ تک آهنگ در ژانرهای سنتی (۲ قطعه)، پاپ (۴۳ قطعه) و تلفیقی (۹ قطعه) بوده‌اند.

آلبوم‌های «رودین» به آهنگسازی و خوانندگی میلاد رضا، «ستاره دنباله دار» به آهنگسازی و خوانندگی میثم گودرزی، «نگاه» به آهنگسازی مجید رضازاده و خوانندگی امین عراقی، «سرمازده» به آهنگسازی و خوانندگی میرحسین حسینی و آلبوم موسیقی سنتی «زخمه» به آهنگسازی و خوانندگی مسعود میرزاحمد مجوز انتشار دریافت کرده‌اند

از میان تک قطعه‌هایی که مجوز انتشار آن‎ها صادر شده میتوان به قطعه «عشق» به خوانندگی حسام‌الدین سراج و آهنگسازی فرید الهامی، قطعه «نگار بی وفا» به خوانندگی سالار عقیلی و آهنگسازی مسعود تدینی، قطعه «نوروز ما» (به پاسداشت طبیعت و نوروز) به خوانندگی محمد رشوند و آهنگسازی رامین عبداللهی، قطعه عاشورایی «دیدار» به خوانندگی امیر شیشه‌گران و آهنگسازی فرید نادری، قطعه «جمعه بی شنبه» به خوانندگی فریدون آسرایی و آهنگسازی پیام شفاهی و «فصل پریشان شدنم» به خوانندگی و آهنگسازی علی زند وکیلی اشاره کرد.

در شش ماهه نخست سال جاری، سالار عقیلی برای ۴ قطعه دیگر به نام‎های «می‌ترسم»، قطعه «مادر» (به مناسبت روز مادر)، قطعه «باران بهاری» و قطعه «دلبسته شدم» از دفتر موسیقی مجوز دریافت کرده است.

این در حالی است که به نظر می‌رسد میزان درخواست مجوز برای آثار پاپ و تلفیقی بیشتر شده و آثار ارائه شده در حوزه سنتی افزایش نداشته است.

گزارش صدور مجوز دفتر موسیقی هر هفته در قالب خبر منتشر می‌شود و برای این آثار صرفا مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن در اختیار مالک اثر خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است